Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Det være seg om konflikter de har gående med samarbeid om barn o.l. Hvor i all verden får de for seg at dette er helt normalt å skrive om?? Så, når de da får svar om at facebook ikke er rette arena å ta opp slike temaer på, så svarer de at "jammen, det er jo ikke sikkert det er meg dette gjelder"........ Doh! Anonym poster: 826e6751f7f0ef6ee0b3d0a8fe6028c7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Ja det er litt rart å legge ut sånne ting på Facebook. Jeg personlig hadde ikke det. Men er dessverre noen (en del) som legger ut alt mulig. Anonym poster: 7ae85f3d9aa3035d81e17d00dac94b09
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Uff, ja jeg kjenner ei som gjør det innimellom. Er bare tragisk...... Skjønner ikke hva de tenker med egentlig. Hun svarer også at det ikke gjelder henne, men en "venn", når hun får pepper. Latterlig, for det er så lett gjennomskuelig.
ms.Pond Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Jeg forstår ikke hvilken interesse de har av å dele sine private problemer med hele omverdenen. Selv om ikke de har noen skrupler med å dele alt av sitt privatliv, så kan det hende andre har det (hhv de som blir utsatt for drittslenginga). Noen ting bør man absolutt ta privat.
Countess Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 MHM! Eller de som står i forhold på facebook, men etter en krangel endrer det (helst lørdags natt) for så å bli i et forhold igjen etter etpar dager. Eller de som faktisk endrer statusen til "det er komplisert"
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Noen ting blir for privat dor facebook , ja Ler meg skakk av de som er "singel", "i et forhold", "det er komplisert" en gang i uka.. Mens kjæresten står "i et forhold" hele tiden. Dramaaa!
Countess Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Har to bekjente på facebook som var i et forhold og har barn. Ca hver helg (no kidding) ble det slutt, og mandag ble de sammen igjen. Når de var "i et forhold" var det bare klisjestatuser. Når det "komplisert" eller "singel" var det bare statuser om festing og at de eeendelig var elene. Jeg tenkte ofte på barnet deres når jeg så det, å lurte på om de klarte å holde problemene deres skjult for barnet, siden de ikke klarte å skjule det for resten av verden. Det er heldigvis slutt mellom dem nå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå