Gå til innhold

Pakke vekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aiai.

Jenta bikker snart 3 mnd, og klær i str 50 begynner å bli for lite, så nå har jeg pakket ned mesteparten utenom noen bukser,pysjer og heldresser som fortsatt passer. Føltes litt rart. Rart å se at klærne hun druknet i ved fødsel plutselig er for små :D Hun vokser :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Guttungen vokste ut av står 50 i løpet av 14 dager. Forskjell på barn:-p

Skrevet

Hehe. ja det er det gitt. Jenta mi var bare 2840 og 46 cm da. for 2 uker siden var hun 53 cm, og 4900. Så går fort:D

Bare bodyer i str 50 som har blitt litt for små siste uka. Pysjer og heldresser er jo kjempelange og enda for store:p

Skrevet

Gutt

Hehe. ja det er det gitt. Jenta mi var bare 2840 og 46 cm da. for 2 uker siden var hun 53 cm, og 4900. Så går fort:D

Bare bodyer i str 50 som har blitt litt for små siste uka. Pysjer og heldresser er jo kjempelange og enda for store:p

Guttungen var 3700 g og 49 lang han da:-p

Skrevet

Husker vi pakket bort tøy, det var så rart. Vi pakket bort 50 og 56 sammen og sprøtt at klærne i str 50 var for store da hun ble født! De så jo så små ut. Her brukte vi og str 50 lenge, måtte kjøpe inn en del klær etter fødsel siden alle sa at man ikke trengte noe særlig i str 50.. Nei, neste gang får jeg tenke litt selv og ;)

Skrevet

Min første passet ikke 50 i det hele tatt, men nå veide hun nesten 5 kg og var 52 cm lang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...