Studine mevik Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Og mer trenger jeg vel ikke si om den saken
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Mange spenstige kunstneriske uttrykk får den også. Vi trodde vi slapp unna til vi flytta i femte uten heis med toåringen. Deretter fulgte et halvt år med hylekonserter HVER gang vi skulle opp, fordi det skulle bæres (uaktuelt). Mye stillingskrig (en ved inngangsdøra vs en oppi trappa) og utmattelseskrig også. Takk og lov for forståelsesfulle barnefamilienaboer.
seigdamererbest Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har opplevd ganske mye i livet mitt (bla terrorbombe), men det er 2 åringen og trassen som holder på å få meg innlagt!
Studine mevik Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2013 Idag tok det virkelig kaka her hjemme. Så nå har jeg saumfart skapene etter snop etter dagens halleluja. Slanking gir jeg beng i fram til i morra. Nå skal det etes. Jeg får heller gå meg en laaaaaaang tur i morra og håper dagen starter uten trass
Anne-B. Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Jeg gidder ikke slanke meg med små unger i hus, så lenge jeg er sterk og holder vekta stabil. Prøvde for noen år siden, med Grethe Roede. Fader, for et opplegg, det var så slitsomt (da snakker jeg om all spisinga), og alt for mye mat.
mrsrogaland. Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Å-næi! Skjønner at jeg har mye å glede meg til. Tok meg selv i å kjenne litt angst når jeg leste dette.
Studine mevik Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2013 Ulempen med alderen til eldste er at han fint klarer å stå opp musestille og rasere huset på kort tid og endevende skaper etter godteri(dette inkluderer kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå