Gå til innhold

Lammeskinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale bra lammeskinn som ikke koster en formue? Trenger en til vugga og en til vogna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange billige på kid, tror de koster fra 99-250kr.

Skrevet

Korthårete er de beste. Kjøpte mitt på barneland 300kr

Skrevet

jeg har kjøpt et korthåret fra Fru Lyng ( samme som Barnas Hus) til ca 300 kr. Har ikke brukt det enda da frøkna ikke kommer før i midten av mars :-) Men det virker veldig allright

Skrevet

Korthårete er de beste. Kjøpte mitt på barneland 300kr

Skrevet

På jysk har de til 250,- :) Billigste jeg fant!

(På IKEA koster de 275,-)

Skrevet

Jeg har lest at man skal kjøpe skinn som er spesielt laget for spebarn/småbarn. De er behandlet uten "skumle" kjemikalier. Så jeg ville kjøpt på f.eks. Babyshop eller Barnas Hus. Nøstebarn har også kjempefine skinn, men de er dyre. :)

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe fra nøstebarn, for der har sauene hatt det greit og,noe jeg er opptatt av :) På IKEA er de "made in china", kina har ikke akkurat rykte på seg for godt dyrehold :(

Skrevet

Noen år siden jeg kjøpte, men kjøpte da ett på Barnas hus for 2-300 kr. Var ett med korte hår. Var ikke så allt for stort, så passet perfekt i både vogn og i krybben:)

Skrevet

Har ett fra jysk og ett fra IKEA jeg :) di er jo helt like og billig i pris :)

Skrevet

Kjøpte på Barnas Hus til 299,-

Ville ikke kjøpt på ikea og slike steder, for å ha til babyen, en vet ikke hvilke kjemikalier o.l. skinnene har vært utsatt for. (har ikea-skinn til annet bruk selv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...