Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Jeg tenker bare på hva kommer til å skje med barna hvis mannen min og jeg dør? Vi har ingen som kan ta seg av barna, men det blir nok lettere å få noen til å ta seg av to barn enn av tre :-( Kommer vi til å angre i fremtiden hvis vi ikke får et barn til? Mannen min er 49 år, så for ham/oss er det ikke aktuelt å vente flere år før vi får barn, vi vet ikke hva vi skal gjøre :-( Anonym poster: 25aaff7839362f9af726e660c628ef1f
Love my kidz Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Men kjære deg.. er det virkelig grunnen til at dere bremser barneproduksjonen? Jeg tenker også på hva som vil skje med sønnen min hvis jeg dør, men det holder meg virkelig ikke tilbake i livet. Lev livet dame!
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Haha, og jeg trodde JEG var unødig bekymret? Hvis det verste med å få et barn til er at du ikke vet hvem som skal ta seg av dem om dere dør, da skjønner jeg virkelig ikke helt Om det skulle skje dere noe er det da uansett en større fordel å være flere søsken som kan hjelpe hverandre etterpå og stå sammen. Sånn tenker i hvert fall jeg..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Uff ja, det er bare jeg som tenker sånt, mannen min tenker ikke på det. Men da er det viktig for meg at barna ikke blir adskilt hvis noe skjer oss, og mannen min tenker mer på å ha nok tid til å følge opp alle barna på en onklig måte Anonym poster: 25aaff7839362f9af726e660c628ef1f
Ikkesåallerværst Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Å finne fosterforeldre til tre søsken uten en traumatiserte oppvekst, men som har mistet mammaen og pappaen sin, det tror jeg ikke er så vanskelig. Lev livet, som ei her over sa
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Å finne fosterforeldre til tre søsken uten en traumatiserte oppvekst, men som har mistet mammaen og pappaen sin, det tror jeg ikke er så vanskelig. Lev livet, som ei her over sa Ja, da er det bare å bestemme seg :-) Anonym poster: 25aaff7839362f9af726e660c628ef1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå