Gå til innhold

Tror dere folk her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

er den de fremstiller seg for å være?

F.eks med perfekte hjem, perfekte barn, perfekt mann, perfekt utseende, perfekt liv.. Jeg syns det er noen som fremstiller seg som rene Hollywood fruene.

Jeg tipper at bak sitter en helt vanlig person, med en helt vanlig familie. Og lager seg en idyllisk livssituasjon her på dib ;)

Anonym poster: 1b54c69dc90a3411c95fd52dbea1b218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange pynter på tilværelsen her inne. De fremstår slik de ønsker at ting skal være, men som det ikke helt lar seg gjøre å oppnå.

Anonym poster: b84ac19929ebe2e634d3ce0aa4495c2d

Skrevet

Er nok mange av dem her tenker jeg ja som liker å fremstille seg som perfekte, men de fleste er helt og har nok helt vanlige liv akkurat som alle andre.

Skrevet

Fra meg er det ingen pynting.

Skrevet

Jeg tror at de "perfekte" har bedre ting å gjøre, enn å sitte på dib hele dagen!

Skrevet

Det er godt mulig ja.. Jeg er meg selv i alle fall. Er vel snart jeg som får drapstrusler i posten nå, som har både bilde og navn som profil. :D

Men det er vel mange også som kun skriver om det gode i livet sitt. Det er nok ganske få som legger ut om de negative tingene i livet sitt uten å være anonym :) Og det er o ganske normalt. De fleste vil jo fremstå best mulig.

Hadde man gått ut her og skrevet at man hadde et grusomt forhold til mannen sin, alle negative detaljer osv, kan det å konsekvenser.

Skrevet

Jeg er meg selv, men temperament og alt! Men moderere meg stort sett da jeg ikke liker å krangle.

Skrevet

Er vel i grunn i noe poeng i å stå fram med nick å syte over hemorider, sure mannfolk eller raseriutbrudd heller da :P Folk VET jo at ingen er perfekt.

Anonym poster: 42ef905ae39f1825f5d3747112f25e94

Skrevet

Jeg pynter ikke, og er ærlig hvis noen spørr. Men igjen.. Folk tror jo som de vil:-p selv om at jeg vet jeg sier sannheten, er det ikke sikkert folk tror meg:-p

Eneste jeg kan være uærlig på er navn, alder og kjønn hvis jeg skal være anonym:-)

Skrevet

Jeg er meg selv. Verken mer eller mindre :-)

Og langt ifra perfekt :-D

Skrevet

Jeg pynter ikke på noe, men opplever at folk tror jeg gjør det.

Skrevet

Foretrekker forum nettopp fordi en ikke trenger å pynte på noe som helst, og kan spørre så dumt jeg bare vil. Kjekt å kunne være annonym bak et nick.

For meg er det likegyldig om andre evt pynter på det de skriver.

Skrevet

Det er det sikkert, men det er sikkert både og.

Jeg er meg. Forteller ikke alle detaljer om meg selv eller livet mitt, men jeg har det bra, har en snill mann, frisk unge og grei økonomi. Men selvsagt har man det ikke "perfekt" hele tiden, hvem har nå vel det?

Skrevet

Jeg er skikkelig glamorøs, bare så det er sagt :D Jeg er også den ultimate husmor med plettfritt hjem og skapene fulle av hjemmelaget eplesyltetøy ....

Glamfaktoren er spesielt høy når jeg vasser til knærne i slaps i Oslogryta og kjører stappfull t-bane fordi jeg ikke har lappen. Min indre "Domestic Diva" blomstrer når jeg ligger i sofaen og er på dib fordi jeg ikke orker å gjøre noe annet, lusker rundt på UiO (meget høy glamfaktor her også) og spiser take-away sushi tre ganger i uken fordi jeg ikke orker å lage middag :P

Jeg er også kjempebrun og trener femten spinningklasser i uken. Livet mitt er også KJEMPESPENNENDE - særlig når Get-boksen tar opp både "Fire Stjerners Middag", "Date meg" OG "Trinni og Susannah". Party! Fredag kveld så eksempelvis Kjæresten og jeg på Norge Rundt, spiste kringle og tok et slag scrabble :D

Skrevet

Er meg sjølv, men det blir jo berre delar av meg. Trur ikkje ein kan få det heile og fulle bildet av nokon her inne.

Skrevet

Jeg har bare på følelsen av at noen har behov for å fremheve seg selv.

Jeg har aldri nevnt et ord om bil, hus, hytte osv osv.. Jeg har ikke behov for å prate om hvor bra vi har det. Eller hvordan jeg ser ut.

Men det er jo noen da som kommer med kommentarer som:

- jeg kan ikke vise bilde av det på fb, for folk blir så misunnelige

- jeg er så pen og vakker at ingen damer liker meg. De haaaater meg til de blir kjent med meg. Men alle vil være meg.. (jeg vil være meg selv ;))

HI

Skrevet

What?? Er vi ikke alle perfekte? Serr?!? :o

Skrevet

De som skriver med nick gjør kanskje det. Men de fleste anonyme skriver om sine uperfekte liv med problemer fra a til å.

Anonym poster: 1c1b716416d100579d6be65569575804

Skrevet

Jeg følte meg i grunnen litt truffet her HI. Jeg har behov for å prate om alt mulig, men har ikke for vane å fremstille alt perfekt. Men veldig mye av det du nevner har jeg vært heldig med. Jeg kan gjerne svare på hvilken bil jeg har, og samtidig fortelle om at vi har fått mus i huset eller mugg på madrassene.

At jeg lever noe hollywoodfrueliv, det gjør jeg ikke altså. Jeg hadde aldri kommet meg inn i size 0 eller orket å bruke tiden på å gå til min faste manikyr hver fredag. Samtidig er nok noen mer perfeksjonister enn andre. Jeg er perfeksjonist på mange områder, jeg vet ikke hvorfor. Jeg streber etter å leve livet på best mulig måte, men har i grunnen nok svin på skogen allikevel.

Skrevet

Jeg har bare på følelsen av at noen har behov for å fremheve seg selv.

Jeg har aldri nevnt et ord om bil, hus, hytte osv osv.. Jeg har ikke behov for å prate om hvor bra vi har det. Eller hvordan jeg ser ut.

Men det er jo noen da som kommer med kommentarer som:

- jeg kan ikke vise bilde av det på fb, for folk blir så misunnelige

- jeg er så pen og vakker at ingen damer liker meg. De haaaater meg til de blir kjent med meg. Men alle vil være meg.. (jeg vil være meg selv wink.png)

HI

Folk må da få snakke om bil, hus, hytte, osv uten at de skal beskyldes for å fremstille seg som perfekt?!

Og det må da kunne gå ann å være fornøyd både med seg selv og livet sitt, uten at janteloven skal komme til overflaten.

Forstår ikke helt behovet for å hele tiden skulle mene noe om andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...