Gå til innhold

:-P har ikke lyst å fortelle mannen at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme i dag.. han maser hver dag... å slapper så godt av nå.. Har bare lyst å si at jeg har vert fryktelig opptatt å ikke kunna tatt tlf. (han forventer det at jeg tar tlf når han ringer selv om jeg vil heller prate med ei venninne eller så må jeg bruke tiden jeg har til å snakke med ho på å forklare han at jeg gjerne vil prate med henne nå innenfor han.. ) merkelig men men.. jeg vet om det... Men er det galt av meg bare å nyte en slik dag uten å få dårlig samvittighet for å uheldigvis blitt hjemme i dag.. :-\ lei av føle at jeg må forsvare meg for uhell. greit å vere litt ego nå da når jeg ellers føyer meg... ja... tenker det.. noen uenige?

Anonym poster: 1cbb04c3660532f5fce8dd556a6206aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at den mannen kommer til å ødelegge deg om du lar han holde på sånn. Jeg har ei venninne som har en sånn mann... Nå snakker vi nesten ikke sammen lengre...

Anonym poster: 9e5f1ea0e10808210e0179fd02f316b4

Skrevet

D sender du han en sms. Skriv du ikke er i form og trenger å sove. Så slår du av telefonen og nyter dagen under dyna ;)

For en sjarmerende mann..

Skrevet

Jeg tenker at den mannen kommer til å ødelegge deg om du lar han holde på sånn. Jeg har ei venninne som har en sånn mann... Nå snakker vi nesten ikke sammen lengre...

Anonym poster: 9e5f1ea0e10808210e0179fd02f316b4

jeg ser det. Å ville iallefall ikke klare å dra frå han. det er ikke noe som er så lett å prate med venninner om.. :-( blir enklere for oss i situasjonen å sitte i vår svarte lille eske... huff.. det er nøkkel ikke enkelt for henne heller til tider da... men jeg innser dette er noe jeg velger selv om jeg og er redd.. spiller ingen trille. et valg er et valg.. jeg bare vet ikke om jeg tør og gå slik hærlige mot han direkte om dagen i dag. ligger jo bare å nyter friheten.. :-) uten mas å læring er grensesetting eller lignende greier frå mot part. oi... jeg føler meg voksen i dag.. :-)

Skrevet

D sender du han en sms. Skriv du ikke er i form og trenger å sove. Så slår du av telefonen og nyter dagen under dyna ;)

For en sjarmerende mann..

åh.. det va lurt. :-)

Skrevet

Vet ikke om jeg forstod dette helt. Driver han å ringer deg hele tiden når du er hjemme? Hvorfor?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Unnskyld meg, men hæ?

Skjønner svært lite av det du skriver. Er du hjemme pga et uhell (?) og har ikke lyst å fortelle det til mannen fordi han da maser på deg? Vil han ikke at du skal være sammen med venninner?

Kanskje du skulle prøve å forklare litt bedre?

Skrevet

Dette er han samme som nekter deg facebook, ikke vil du skal snakke med mannlige venner, helst ikke kvinnelige heller, og som ikke vil gå på byen fordi han er redd for at han skal være utro.

Mannen er jo gal. Ser du ikke hvor sykt dette er??

Anonym poster: a03292d9ba10f47ca732167bb6de8c78

Skrevet

Dette er han samme som nekter deg facebook, ikke vil du skal snakke med mannlige venner, helst ikke kvinnelige heller, og som ikke vil gå på byen fordi han er redd for at han skal være utro.

Mannen er jo gal. Ser du ikke hvor sykt dette er??

Anonym poster: a03292d9ba10f47ca732167bb6de8c78

Akkurat det jeg tenkte! HI må jo være samme person! Løp HI, og se deg aldri tilbake! (Ja, det er tatt ut fra Løvenes Konge, men passet veldig godt her!!)
Skrevet

Det har nå vert en fondet dag for meg iallefall. :-)

Skrevet

Det har nå vert en fondet dag for meg iallefall. :-)

en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...