Gå til innhold

Overgangsstønad hvis 60% av omsorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har 60% av omsorgen for barna deres, får/fikk dere overgangssstønad? Jeg prøvde å få klarhet hos NAV om hva som var grensen, men dette ble vurdert i hvert enkelt tilfelle ut i fra omsorgsavtalen som ble satt opp, og hun jeg snakket med ville ikke gi noe klart svar om hva som var vanlig og ikke. Hun sa at det ikke var meningen av omsorgsavtaler skal utarbeides på det grunnlaget. Det er selvfølgelig greit nok, men for meg, som er langvarig syk og mottar laveste sats AAP, vil det bli ekstremt vanskelig å ha råd til både et ok sted å bo med barn og alt annet som barna trenger, når jeg heller ikke har mulighet til ekstra inntekt, uten overgangsstønad.

Er det noen her som har hatt 60% av omsorgen og ikke har fått innvilget overgangsstønad? Dere som har 60% av omsorgen, har dere fått innvilget overgangsstønad?

Anonym poster: a075fd66d74256da03e0c80160481703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt utenfor tema, men hva skal du gjøre med de samme tingene når os forsvinner etter 3 år?

Må far ta over da?

Anonym poster: fe63a2a8bd90fdce5a99f7b7babeb476

Skrevet

Det er vel lov å håpe på at jeg i løpet av tre år har blitt frisk og kan arbeide fulltid og ikke ha behov for overgangsstønad? I motsatt fall - ja, da vet jeg ikke, men ut av forholdet med pappaen må jeg uansett.

Anonym poster: a075fd66d74256da03e0c80160481703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...