Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Ser at mange mener at det å flørte "uskyldig" med andre er helt greit, sunt osv. Samtidig som mange sliter i sine forhold, kjeder seg, aldri finner på noe romantisk med mannen og flørter aldri på hjemmebane. Bare jeg som synes det er på trynet å flørte med andre og søke oppmerksomhet annensteds enn hjemme istedet for å jobbe kontinuerlig med sitt eget forhold??? Anonym poster: 63b9b3e39aec1b2e947a1a4cfe02b1ad
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Mannen og jeg har et kjempe fint forhold og har det fint sammen på alle områder Men vi er flørtete som mennesker og kan flørte når vi er ute. Å flørte er uskyldig så lenge man ikke går over en grense som å tafse på den andre. Anonym poster: 6dbc305aa83133c924a0a09bd342f8bb
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Kommer an på hva som er flørting da, tenker jeg. Å flørte uskyldig er en ting, men som i den andre tråden, der mannen til HI ikke sa fra underveis, det er ikke ok. Man kan da prate med andre, og danse. Men alt innen en viss grense da selvfølgelig.
Gjest yrild Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Synes det beste er å kunne flørte litt, men kun i tillegg til å pleie forholdet sitt. Helt enig med deg i at man burde brke masse energi på det forholdet som teller, men småflørting kan gjøre underverker i en grå hverdag så lenge man ikke dyrker det.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Kommer an på hva som er flørting da, tenker jeg. Å flørte uskyldig er en ting, men som i den andre tråden, der mannen til HI ikke sa fra underveis, det er ikke ok. Man kan da prate med andre, og danse. Men alt innen en viss grense da selvfølgelig. Men hva mener du om dem som søker oppmerksomhet ute, selv uskyldig, og flørter med andre, mens hjemme er de fanget i a4-tilværelse med mannen/dama og ikke gidder å gjøre noe med det? Hvorfor ikke dyrke romantikken på hjemmebane FØRST, før man søker opmerksomhet andre steder? Det er nok å ta tak i etter at man får barn, med alle våkenetter, sykdom, slit, sextørke etter fødsel osv. Anonym poster: 63b9b3e39aec1b2e947a1a4cfe02b1ad
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Kommer an på hva som er flørting da, tenker jeg. Å flørte uskyldig er en ting, men som i den andre tråden, der mannen til HI ikke sa fra underveis, det er ikke ok. Man kan da prate med andre, og danse. Men alt innen en viss grense da selvfølgelig. Men hva mener du om dem som søker oppmerksomhet ute, selv uskyldig, og flørter med andre, mens hjemme er de fanget i a4-tilværelse med mannen/dama og ikke gidder å gjøre noe med det? Hvorfor ikke dyrke romantikken på hjemmebane FØRST, før man søker opmerksomhet andre steder? Det er nok å ta tak i etter at man får barn, med alle våkenetter, sykdom, slit, sextørke etter fødsel osv. Anonym poster: 63b9b3e39aec1b2e947a1a4cfe02b1ad Når man er ute for å ha det gøy, så ser jeg ingen problem med å prate og flørte/danse med andre inne en viss grense som sagt. Det er godt for A4 livet med avreagering sammen med venner innimellom. Hjemme kan man passe på å tilbringe tid sammen etter at barna er lagt. Lage god mat, prate eller se en god film sammen. Man trenger ikke alltid ha venner på besøk, men prioritere endel tid sammen som par også. Det tror jeg er viktig i en travel hverdag. Er det sånn at man ikke gidder det, så er det jo noe feil med forholdet. Mulig er den ene gått lei, og ønsker seg ut av det? Man må jo ville være sammen, ellers så går det jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Samboeren å jeg synes det blir respektløst mot hverandre. Single okei.. men når vi valgte å dele livet sammen så var det fordi jeg er jenta han ser på når jeg kommer inn i rommet, jeg er den jenta han bunker til og viser ekstra oppmerksomhet til. jeg føler meg som den helligste på jord der en så kjekk og trygg og hærlige mann i mine øyne beundrer meg som det vakreste på jord og behandler meg som det dyrebare og gir meg så lykkelige verdier i livet. :-) han er min ført og jeg han. noen gang blir vi som ett par 14iser.. :-) å vi elsker å dele denne følelsen med hverandre.. det gir oss ett biff av kjærlighet i forholdet med nulltolleranse på flørting med andre. men vi skal kunne vere oss selv. men ikke gi bort noe vi liker å ha sammen.. det som gjør noe i forholdet er jo at vi fører med hverandre. And i love it <3 Anonym poster: 2c8b4e32b699007b69ca8a32fbffa6ff
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 Samboeren å jeg synes det blir respektløst mot hverandre. Single okei.. men når vi valgte å dele livet sammen så var det fordi jeg er jenta han ser på når jeg kommer inn i rommet, jeg er den jenta han bunker til og viser ekstra oppmerksomhet til. jeg føler meg som den helligste på jord der en så kjekk og trygg og hærlige mann i mine øyne beundrer meg som det vakreste på jord og behandler meg som det dyrebare og gir meg så lykkelige verdier i livet. :-) han er min ført og jeg han. noen gang blir vi som ett par 14iser.. :-) å vi elsker å dele denne følelsen med hverandre.. det gir oss ett biff av kjærlighet i forholdet med nulltolleranse på flørting med andre. men vi skal kunne vere oss selv. men ikke gi bort noe vi liker å ha sammen.. det som gjør noe i forholdet er jo at vi fører med hverandre. And i love it <3 Anonym poster: 2c8b4e32b699007b69ca8a32fbffa6ff prat å flørting er forskjellige ting..... bare fire å få det med. en klar forskjell ... :-) Anonym poster: 2c8b4e32b699007b69ca8a32fbffa6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå