Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 ? Anonym poster: 8cd2819ffe11f6dc2cfccb2629855f1a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Hva er vitsen men vaskehjelp hver 14 dag? Hva gjør dere i mellomtida? HI Anonym poster: 8cd2819ffe11f6dc2cfccb2629855f1a
Light of my life Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Vi har vaskehjelp annenhver uke. Rett og slett fordi hverdagen er hektisk, og vi vil ikke bruke de få dyrebare timene vi har hjemme med familien på å vaske huset. I tillegg har jeg problemer med armer og nakke slik at viduspuss er ikke fysisk mulig for meg. Vi støvsuger og mopper over gulvene hver 3 dag ca uansett + feier over vasken på badet og toalettet ved behov, men hovedvasken tar altså vaskehjelpen.
LivetErEnLek Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Vi har vaskehjelp fordi ingen av oss liker å vaske. Har en gang i uka, hver fredag. Utrolig luksus å komme hjem til rent og ryddig hus til helgen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Vi har vaskehjelp fordi vi ikke liker å vaske og fordi vi rett og slett er litt late. Vi holder det ok ryddig og vi vasker lett over på beker, bord, bad, støvsuger osv. hele tiden, men før vaskehjelpen kommer får vi ryddet skikkelig, lagt på plass klær osv. og så vasker hun grundig så det er rent og pent. Anonym poster: b0c35239f66ec6f15edac9be14582870
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Hva vi gjør i mellomtiden? Eh... Lever vårt vanlige liv. Btw: Jeg hater å vaske, mannen også. Samtidig hater jeg å ha det møkkete. Derfor. Anonym poster: d7c99ef494557245dac809adbca0dcbe
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Jeg hater å vaske, og får det heller ikke til. Så jeg vurderer å skaffe vaskehjelp, men foreløpig har jeg ikke råd til det. Anonym poster: 32991e58a41807f5fb4c1cf841cb2fd2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 Hva vi gjør i mellomtiden? Eh... Lever vårt vanlige liv. Btw: Jeg hater å vaske, mannen også. Samtidig hater jeg å ha det møkkete. Derfor. Anonym poster: d7c99ef494557245dac809adbca0dcbe Men jeg regner med at det blir møkkete i mellomtiden. Hva gjør dere da? Har det møkkete til vaskehjelpen kommer igjen? Anonym poster: 8cd2819ffe11f6dc2cfccb2629855f1a
Gjest Vicky Pollard Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Vasker fort over huset ellers, vaskisen tar det skikkelig. Når hun er her er vi og koser oss, går tur etc. Så MÅ jeg rydde til hun kommer, det er veldig greit da. Synes det er koseligere å gjøre noe kjekt med ungene enn å vaske
Gullunger Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har lest mange slike tråder om vaskehjelp før. Det er flere som sier at det er ryddinga som tar lengst tid, og at det går raskt å vaske over huset... Selv om jeg har ryddet (og ja det tar litt tid!), så bruker vaskehjelpen min 4 timer til å vaske huset. De timene bruker jeg heller med barna mine Så er det så utrolig deilig å komme til nyvasket hus. Jeg er heldig som har kjempeflink vaskedame. Hun er veldig grundig
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #11 Skrevet 29. januar 2013 Blir ikke så møkkete hos oss i mellomtiden da vi alltid har det ryddig hjemme, vasker over benker og bord hver dag, koster gulv eller støvsuger etter behov. Vaskehjelpen tar hovedrengjøring annenhver uke. Anonym poster: dd57ae8f2cede585c1d155c53f33fcac
Ikkenonick Skrevet 29. januar 2013 #12 Skrevet 29. januar 2013 Min tid er verdt mer (i kroner og øre) enn hennes, og jeg sparer tid på det. Jeg kan bruke den tiden på noe annet enn å vaske. I tillegg er det som en skriver over her, slik at man gjerne rydder før vaskehjelpen kommer, og for min del er det et insentiv til å holde det ryddigere og ha det ryddigere enn når jeg ikke har vaskehjelp. Hva jeg gjør med resten av tiden? Vel, siden hun kommer hver 14 dag så vasker jeg underetasjen også den andre uken, jeg drar over badet og støvsuger resten. Støvtørking og slikt tar hun seg av, samt vindusvask og gulvvask. Det er deilig å slippe å gjøre det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå