Gå til innhold

Gruer meg sånn til bhg start i august...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det føles godt å tenke på at jeg skal levere min da snart 2 åring i bhg hver dag for så å dra på jobb en hel dag. Synes det er så lenge å være borte fra foreldrene sine + at jeg er så redd for at han skal skade seg alvorlig også er ikke vi der. Vet at jeg er skikkelig engstelig, men måtte bare få det ut. Noen som har det på samme måte eller er jeg helt spesiell?

Anonym poster: d4fd31c0a1e5bcbd9f715da9fe23d602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at storesøsteren begynte da hun var 2,5 år og det gikk utrolig bra så engstelsen går nok over etterhvert. :)

Skrevet

hønemor!!

Anonym poster: c787bca7544ab4eae0290837144e6a88

Skrevet

Haha... Hønemor er meg ja!

Skrevet

Du må bare tenke på at barnehagetantene er jo der for å passe på. Du må kunne stole på dem, så slipper du å engste deg. Om de snubler og skader seg littegranne så gjør jo ikke det noe, sånt skjer hele tiden.

Dattera våres begynte når hun var ett år og det gikk kjempefint. Hu er 2,5 år nå og har alltid stortrives i barnehagen og det går så fint:)

Bare tenk at det er en positiv ting at hun endelig skal begynne i barnehagen med at hun får barn på egen alder å leke med og får utviklet seg mer :)

Skrevet

kjære deg. jeg vet så alt for godt hvordan du har det..;) datteren min begynner også i august. hun er bare 14 mnd da...

det er ikke noen kjekk følelse å grue seg sånn. jeg er også redd for at hun skal skade seg, og jeg tenker også på det å være så lenge vekke fra henne.

vi må bare tenke at hun må nesten i barnehagen, og de aller fleste barna går i barnehagen. det går jo så og si alltid kjempefint. vi må tenke litt positivt...;) barna har nok godt av det, og jeg hører jo at mange barn gleder seg hver dag til å gå i barnehagen.

men,... som sagt, forstår bekymringen din..;) jeg tenker på det hver dag :/

barnet ditt er to år, og da kan h*n gi beskjed om det er noe som plager, eller uttrykke seg bedre dersom han har behov? det må da være en deilig tanke?

samfunnet er lagt opp til at barna må være så lenge i bhagen, lite vi kan gjøre med det :(

Anonym poster: 0f48f9f3c572a8d2359c8a74e183d495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...