Gå til innhold

Har mannen din sett DEG gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: a5307a11e6d26c8f7214f8a5b25700e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke så mye til før jeg begynner å grine, kan feks være en episode av Oprah som starter flommen :(

Skrevet

Skal ikke så mye til før jeg begynner å grine, kan feks være en episode av Oprah som starter flommen :(

Så ja, han har sett meg gråte utallige ganger :P

Skrevet

Ja mange ganger, han har sett alle typer gråt og :)

Skrevet

haha, ja selvfølgelig!

Anonym poster: e5782e4f0178d22320dc95560b1efd3b

Skrevet

Daglig! Er sååå hormonell; gråter av å lese avisen, hvis noe koker over på ovnen, "Feel good"-TV etc. ;)

Skrevet

Ja mange ganger. Både av sorg og glede :)

Jeg har også sett han gråte.

Skrevet

Ja, mange ganger :)

Anonym poster: 5603e35d3c16aab227217418aa920e82

Skrevet

Ja, og han er flink til å gi meg kos og trøst hvis det er pga av noe spesielt eller smerter. Ellers begynner jeg lett å gråte, men synes det er litt flaut å begynne å gråte av filmer osv foran han :P

Skrevet

100 ganger. Men bare en brøkdel av de gangene jeg faktisk har grått.

Anonym poster: 5d078a6a831fa8a17d7a41c1e0b00815

Skrevet

Ja. sist i helga.. jeg har ikke helt taklet å bli gravid igjen ble helt panikk slått og snakk sammen på badet forrang mannen min i helga. det har vårt siden før jul og gjorde meg suicidal tanker til og med.. det var en helt forferdelig følelse å ikke være annet enn deprimert og følelsesløs over alt.. jeg har sett så ned på meg selv at jeg ikke turte å bli mamma igjen å trodde jeg kom til og sitte alene uten mann og barn om ett år om jeg ikke ble bedre.. men egentlig. Har jeg det topp.. godt mannen min er så sterk å ser at jeg har vært plaget. jeg har aldri grått så godt noen gang. å nå føler jeg meg helt utrolig bra.. ikke er jeg deppa og dømmer meg ikke til gråt mer.. :-)

Anonym poster: 1b8b564f2a561196e70348648b33c300

Skrevet

å jada, flere ganger, spesielt under svangeskapene, har en tendens litt vel overfølsom t tider da ja

Skrevet

Ja, kjære vene jeg gråter jo hele tiden :P

F,eks da jeg ser noe rørende på tv, da jeg er sliten, da jeg er lei meg, da jeg ler osv...

Skrevet

Gråter nesten daglig, men tror ikke samboer får det med seg hver gang.. han sovner veldig fort, så tror ikke han vet.. Gråter som oftest om kvelden, får ikke sove osv... jeg gråter, er sint og smiler litt om hverandre hele dagen.. og nei, er ikke gravid...

Anonym poster: bdd0c901e2e7ad5f283a5a1242caef18

Skrevet

Ja, kjære vene jeg gråter jo hele tiden :P

F,eks da jeg ser noe rørende på tv, da jeg er sliten, da jeg er lei meg, da jeg ler osv...

Den gang DA, hver gang NÅR.

Anonym poster: d356d5cee5092e497cd40804503f6c86

Skrevet

Tror dere en viss person gråter når hun blir tuktet?

Anonym poster: e5782e4f0178d22320dc95560b1efd3b

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg gråter sjeldent, men han har vel sett det tre ganger tror jeg.

Skrevet

Har ikke tall på hvor mange ganger han har sett meg gråte, tar lett til tårene. Og da vi ble meldt til barnevernet (uten grunn, men dog) gråt jeg hver eneste dag i ukesvis. Huff, liker ikke å tenke tilbake på den tiden der :(

Anonym poster: 9a5664d3d4e32d7add02fc8f4f04b965

Skrevet

Omtrent hver gang det ikke er noe følelsesnøytralt på tv. Gråter av triste ting, glade ting, rørende ting, nesten så jeg gråter av skremmende ting også.

Tyr lett til tårene etter vesla kom til verden

Skrevet

Ja, men ikke ofte. Hater å gråte så noen ser det, da vil jeg være alene.

Skrevet

Jeg tenker at 'å ta til tårene' er noe annet enn å gråte.

Han har sett at tårene renner av ting jeg ser på TV, leser etc

flere ganger, men de tårene forbinder jeg ikke med skikkelig gråting..

Han har sett med gråte -med hulking og snørr og tårer om hverandre, ja..

Anonym poster: 6728edb283849910e9fb4ef761c8896d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...