Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 http://www.finn.no/finn/realestate/newbuildings/object?finnkode=37550728&sort=7&areaId=20409 Dette er akkurat lagt ut for salg, og jeg har bare falt pladask for det! Men, dette ligger på en liten plass, noe som gjør at det kan være vanskelig å få det solgt senere. Dette huset har over dobbel pris i forhold til andre hus i dette området. Vi har lenge letet etter huset som passer oss, og dette har alt+ litt til. Hva ville dere gjort? Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58
Light of my life Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Griselekkert. Hvis dere har råd til det og planlegger å bli boende i det området i overskuelig fremtid ville jeg slått til
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Ville ikke flytta dit!, heller kjøpt huset (huset er fint det) og så flyttet det!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Kjenner ikke områder,men knallfint hus! Anonym poster: 6529aed346c83d2483c0a76df6cb0ee5
Miamimom Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 " Herregård" på 300m2..hehe. Bortsett fra det var det jo et greit hus hvis du vil bo på Sortland.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Har de ikke tomter til salgs i området da? Er billigere å bygge selv. Anonym poster: daf42a45d487e73b5d2a8f019f273f43
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Jeg hadde savnet nære naboer, siden eiendommen er så stor. Og synes det var litt åpent i spisestuen + at etter det jeg så ser det ut som at en kommer rett inn i hallen, uten yttergang. Det synes jeg er skikkelig upraktisk. Det har tom vi i vårt hus på 128m2. Blir veldig masse å varme opp for å kunne sitte i stua også. Når alt er så åpent må en varme opp alt om det ikke skal bli veldig ukoselig. Det blir jo veldig dyrt, men har en råd til et slikt hus er vel det flisespikkeri Men fint er det, ingen tvil!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Kan hende det er mye billigere å bygge eget ja, men er så vanskelig å finne en tomt som ligger praktisk til. Også er det jo himlade mye planlegging å skal bygge hus. Har gjort det en gang før, og jeg orker rett og slett ikke det en gang til. Sleit så passa på forholdet og stjelte mye tid, og nå siden vi har små barn er det greit å kjøpe hus og bare flytte rett inn omtrent Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 men å bruke så mye på hus på Sortland er galskap!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. januar 2013 #11 Skrevet 29. januar 2013 Lekkert hus. Men aaaaltfor dyrt og iallefall overpriset til å være på Sortland......:-P
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #12 Skrevet 29. januar 2013 Kjempe fint hus. Men reagerte på en viktig ting. Midt i huset går bort sykt mye plass under trappen der. Der er ytterdøren, og det blir kald gufs inn i hele rommet. Dessuten, hvor skal yttertøy og sko stå? Det kan fort bli rotete + lukte ekkelt. Og der er det tegnet inn spisebord! Ikke akutelt for meg. Ville tegnet om den biten. Ellers var huset flott. Anonym poster: 5668ad3d40361c70f5d30cf60a010198
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #13 Skrevet 29. januar 2013 Fantastisk hus, elsker det! Men selv om det var fint så var prisen i stiveste laget. Hva med å bygge deres eget og bruke det dere likte med dette huset? Anonym poster: c12a80d469df17285a7f7fff0d795b46
Elsker livet Skrevet 29. januar 2013 #14 Skrevet 29. januar 2013 Veldig pent hus, og god smak de som har innredet huset ut fra de bildene. Litt upraktisk om barna spiller fotball på loftet så kommer den susende ned i suppetallerkenen til gjestene selv om det var veldig flott syns jeg kanskje det går med litt mye plass til den åpne løsnignen mellom etasjene og de to trappene. Tror jeg ville prøvd å fått til en annen trappeløsningen som krever mindre plass, men allikevel gir den mektige følelsen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #15 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2013 #16 Skrevet 29. januar 2013 Hengte meg mest opp i at det selges av Bob Kenny.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #17 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89 Jo, det ligger ute for salg Ble bygd i 2009 tror jeg, så det er ganske nytt. Regner også med at det da er i fin stand, så vi slipper å regne med mye kostnader på oppussing ol nå i begynnelsen. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #18 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89 Jo, det ligger ute for salg Ble bygd i 2009 tror jeg, så det er ganske nytt. Regner også med at det da er i fin stand, så vi slipper å regne med mye kostnader på oppussing ol nå i begynnelsen. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Men kjære deg det er alt for mye for ett hus på Sortland!!!!!
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #19 Skrevet 29. januar 2013 Hengte meg mest opp i at det selges av Bob Kenny. Han er sikkert fra Myre (Øksnes kommune) de har slike rare navn der
Sint naken biltyv Skrevet 29. januar 2013 #20 Skrevet 29. januar 2013 Overpriset... Og veldig også! Men fint da:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #21 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89 Jo, det ligger ute for salg Ble bygd i 2009 tror jeg, så det er ganske nytt. Regner også med at det da er i fin stand, så vi slipper å regne med mye kostnader på oppussing ol nå i begynnelsen. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Men kjære deg det er alt for mye for ett hus på Sortland!!!!! Vi har tenkt å flytte for å bli værende der isåfall, så er det virkelig så ille om vi har økonomi til å kjøpe det? Synes det er så vanskelig å finne noe på sortland som vi liker, da begge kan være ganske så kresen Er jo en fordel å bygge selv, men orker rett og slett ikke gå gjennom enda en byggeprosess. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #22 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89 Jo, det ligger ute for salg Ble bygd i 2009 tror jeg, så det er ganske nytt. Regner også med at det da er i fin stand, så vi slipper å regne med mye kostnader på oppussing ol nå i begynnelsen. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Men kjære deg det er alt for mye for ett hus på Sortland!!!!! Vi har tenkt å flytte for å bli værende der isåfall, så er det virkelig så ille om vi har økonomi til å kjøpe det? Synes det er så vanskelig å finne noe på sortland som vi liker, da begge kan være ganske så kresen Er jo en fordel å bygge selv, men orker rett og slett ikke gå gjennom enda en byggeprosess. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Lykke til med det, finnes ikke koselig eller noe på Sortland.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #23 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89 Jo, det ligger ute for salg Ble bygd i 2009 tror jeg, så det er ganske nytt. Regner også med at det da er i fin stand, så vi slipper å regne med mye kostnader på oppussing ol nå i begynnelsen. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Men kjære deg det er alt for mye for ett hus på Sortland!!!!! Vi har tenkt å flytte for å bli værende der isåfall, så er det virkelig så ille om vi har økonomi til å kjøpe det? Synes det er så vanskelig å finne noe på sortland som vi liker, da begge kan være ganske så kresen Er jo en fordel å bygge selv, men orker rett og slett ikke gå gjennom enda en byggeprosess. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Lykke til med det, finnes ikke koselig eller noe på Sortland. Hjelp, burde jeg angre på at jeg har sagt ja til å flytte dit? Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58
Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2013 #24 Skrevet 29. januar 2013 Hver sin smak så du kan sikkert like det, jeg flytta der fra og har ikke tenk meg tilbake, men hvor flytter dere fra ( sånn ca så jeg kan sammenligne) ikke for og snoke.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #25 Skrevet 29. januar 2013 Men er dette huset er vel ikke bygget enda? Anonym poster: af6b56e37f1e4111c5e29f196d999e89 Jo, det ligger ute for salg Ble bygd i 2009 tror jeg, så det er ganske nytt. Regner også med at det da er i fin stand, så vi slipper å regne med mye kostnader på oppussing ol nå i begynnelsen. Anonym poster: a049db4bb9e3117a6f00bc46cbde7f58 Det står at det skal bygges. Anonym poster: 71afaa87e1cb019dc804c2bfcd1e6e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå