Husbygger Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 I november begynte jeg i ny jobb, endelig skulle jeg få bruke utdannelsen min igjen. Men jeg trives ikke i jobben, har klump i magen når jeg skal på jobb. Har vært elendig opplæring å hun jeg skal jobbe tettest med kjefter å smeller å er elendig til å lære fra seg. I forrige uke kom hun med en liste som jeg burde fått den første uka jeg var der, hvordan skal jeg kunne gjøre ting rett når hun ikke lærer meg ting? På toppen av alt har ungene vært utrolig mye syke i desember og januar + at jeg har hatt influensa og lungebetennelse selv, mannen tar sin del av dagene, men han kan jo ikke ta alle! Vi har brukt 3 dager HVER til nå i år. Får dårlig samvittighet overfor jobb selvfølgelig, men det er dessverre ikke noe jeg kan gjøre med de syke barna mine. Hjelper ikke på når sjefen lurte på hva jeg gir de ungene mine siden de er så mye syke! Måtte bare få ut litt frustrasjon her på morgen kvisten før jeg skal tilbringe dagen hjemme med sykt barn!
Følelsesvims Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Du har vel prøvetid? Se deg om etter noe annet og bedre?
Husbygger Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2013 Er bare innleid i 1 år, har begynt å kikke meg om etter andre ting. Men føler meg litt "feig" som ønsker å slutte så fort. Men kjenner at jeg har klump i magen når jeg skal på jobb å det vil jeg ikke ha!
Husbygger Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2013 Er bare innleid i 1 år, har begynt å kikke meg om etter andre ting. Men føler meg litt "feig" som ønsker å slutte så fort. Men kjenner at jeg har klump i magen når jeg skal på jobb å det vil jeg ikke ha!
Ikkenonick Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Finn deg noe annet, det er ikke alt som passer. Jeg har vært innom arbeidsplasser jeg bare har vært noen uker/måneder og valgt å flytte meg videre fordi oppgavene ikke har passet eller fordi jeg ikke har trivdes i miljøet etc. Det er da en ærlig sak å ikke finne seg til rette... Og nå har jeg sluttet i jobben jeg hadde pga mistrivsel. Vært der i 3,5 år. Og det er noe av det beste jeg har gjort! Jeg fikk etterlønn i en peiode og har derfor snart hatt fri i 3 mnd. I tillegg har jeg akkurat fått ny jobb, med 150 000,- mer i lønn, og oppgaver som passer meg myyye bedre. Gleder meg virkelig til å ta fatt på nye utfordringer, få nye kolleger og ikke minst er det deilig å gå så mye opp i lønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå