Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Vannsklig å forklare.. men det verker i armene.Det er kjempe ubehagelig og holder meg våken. Må ligge med armene rett ut, ikke det at det hjelper noe egentlig. Det er egentlig ikke vondt men verking og ubehagelig. og det gjør bondt når jeg bøyer de. Om jeg skal prøve å forklare er det som om jeg er kjempe sliten i armene etter å løftet tungt. Noen som kjenner seg i gjenn.? Anonym poster: ac0c0414e6406ba6685b29cd09882e12
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Kjenner meg igjen. men blir ikke trodd. Det skjer ofte ellers også med meg. når jeg er ute å kjører bil kan en av armene pluttselig miste alle krefter å den blir tung å behagelig. eller det kommer kramper som låser armen hånden og fingrene slik at jeg må "knekke" det opp igjen og myke meg opp... merkelige greier.. får følelsen av at jeg får føling noen ganger. Å siden ingen tror meg eller skjønner noe så må jeg bare leve med det tenker jeg... Anonym poster: eb5120122c3e26e1c4956af494b1d3e9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Kan du ha senebetennelse? Mannen min får det med gjevne mellomrom og da må han bevege på armene hele natten for han har sånn ubehag. Han føler også at hvis han ligger rolig for lenge om gangen så "sovner" armene hans. Om morgenen er han svak i hendene og litt hoven både i armene og hendene/fingrene. Ro og voltaren kur er det eneste som hjelper. Anonym poster: ce0e0d439017249cb5946893ab472227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå