Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Gutten min blir fem år.. i mars.. :-) vi har endelig kommet frå en tung start på livet til å være frie.. så nå vil jeg han ENDELIG skal få feire bursdagen sin hjemme med venner og go mat å drikke.. :-) dette er helt nytt og vet ikke hva som er for mye eller for lite, hvor mange å invitere. hva må man ha i et selskap.. ? Gleder meg mye. å vet gutten drømmer om det. En dag kunn for han. med venner. ikke bare familie.. Ååå dette er så nytt å hærlige for oss. kan dere hjelpe meg? :-) Anonym poster: 2afd56d14c4ad68178395697d7fdff9b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Siden han er 5 år regner jeg med han går i bhg. Da min var på samme alder inviterte vi de barna på avd. i bhg. Serverte pølser, sjokoladekake, muffins og boller. Holdt i massevis. Ungene vil helst leke så ikke tenk på arrangerte leker eller noe. Et tips fra meg, klok av skade. Når barnet ditt får gaver av vennene sine. Ikke la dem ta de nye tingene i bruk. Legg dem bort og ta dem frem når selskapet er over. Første bursdagen barnet mitt hadde fikk ungene leke med de nye tingene. Resultate ble at mye ble ødelagt og barnet mitt ble kjempe lei seg for han hadde jo ikke fått lekt med tingene selv. Anonym poster: d2cc5bad5cc6f86011b15d2278c3942f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Siden han er 5 år regner jeg med han går i bhg. Da min var på samme alder inviterte vi de barna på avd. i bhg. Serverte pølser, sjokoladekake, muffins og boller. Holdt i massevis. Ungene vil helst leke så ikke tenk på arrangerte leker eller noe. Et tips fra meg, klok av skade. Når barnet ditt får gaver av vennene sine. Ikke la dem ta de nye tingene i bruk. Legg dem bort og ta dem frem når selskapet er over. Første bursdagen barnet mitt hadde fikk ungene leke med de nye tingene. Resultate ble at mye ble ødelagt og barnet mitt ble kjempe lei seg for han hadde jo ikke fått lekt med tingene selv. Anonym poster: d2cc5bad5cc6f86011b15d2278c3942f ja ganger går i barnehage. å de er 8 stk i sin gruppe. foreldrene, pleier de å bli med? Hvordan skal de serveres under selskapet. (jeg har vert " innelåst " lenge ) så derfor slike spørsmål. :-) Å det va lurt å passe på lekene slik. :-) Jeg bor så trangt så vi må låne oss et sted. Hvordan bør det være der? En i gruppen hans er så å si blind, hva burde jeg tenke hensynsfullt med da? jeg spør kanskje mer enn jeg må. men må jo bare spørre siden jeg lurer så ille på det. :-) Anonym poster: 2afd56d14c4ad68178395697d7fdff9b
Spiffie Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Kanskje dere kan låne bhg? Der er det masse leker og barna er kjent, det passer jo også bra hvis en er nesten blind.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Be barna i barnehagen, når de er 5 år er det som regel ingen foreldre med. Men barn med handikap har gjerne med seg en foreldre, så kanskje det blinde barnet har med seg en voksen? Jeg har fire barn og har hatt utallige barneselskaper, ungene er mer enn fornøyd med pølser, sjokoladekake og muffins, pluss litt snop. Barna forventer gjerne godteposer, men forrige bursdag jeg hadde handlet jeg inn billig smågodt på europris og satte flere boller med smågodt på bordene, det ble veldig godt mottatt av ungene. Det er ikke nødvendig å arrangere noe særlig med leker og sånt, ungene vil gjerne leke fritt. Om dere skal leie et lokale hvor det ikke er så mye å leke med er det fint å ha med musikk, la ungene løpe, herje og danse og kall det disco. Det er mange barnehager som leier ut lokalene sine, det gjør de også på sfo, gymsalen på skolen o.l. Vi har hatt gymsalbursdag og det var veldig gøy, laget en tarzan-løype og lot ungene herje fritt. Sønnen min var i utebursdag forrige helg, det var også veldig gøy. Ungene fikk beskjed om å møte godt kledd og ha med akebrett, de storkoste seg i to timer. Anonym poster: c285b730b8b6a7ec0fff53eec84a5efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå