Snupi27 Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Jeg fant noen vogner på nett jeg syns var fine. de er fra cepta as. det står det er en nettbutikk, men jeg finner ingen nettside hos dem og når jeg søker på de, står det at de er registrert som Aksjeselskap under virksomheten "Programmeringstjenester". Er ikke det litt rart når de liksom skal selge vogner?? Eller?
dokkelise Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har kjøpt vogn derfra.fornøyd,bortsett fra noe lang leveringstid.men fikk med regntrekk gratis og gratis levering på døra.
Snupi27 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2013 Så de er seriøse? Jeg fant en feil i annonsen deres og skulle få med regntrekk og hjulpumpe om jeg kjøpte vogn der. Men hvordan er det med garanti? Jeg Ser de har garanti på 2 år, men hvor blir det i såfall gjort når det bare er en nettbutikk? Ikke at jeg fant noe nettbutikk heller. Ble litt skeptisk bare
Semkina Skrevet 12. mars 2013 #5 Skrevet 12. mars 2013 Vi kjøpte TFK vogn fra Cepta. Kjempe fornøyde! Vi hadde en feil på det som holder forhjulet etter en stund.. Delen ble byttet på flekken og så fikk vi en solskjerm til å feste på vogna i gave,, helt supert! Vurderte Mountain Buggy også. Vogna er litt tyngre enn en MB, men det er praktisk med brems, jeg kan 'lene' meg på vogna i nedoverbakker! hilsen mamma til 2-åring!
Frufluffy Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Det er fullt mulig å ha finnbutikk uten nettbutikk, det er ganske mye jobb med å lage en nettbutill så om omsetningen er god nok fra henvendelser fra finn så er det jo bra for dem. De har lager/ tilholdsted i Oslo og ang garantier så forholder du deg til dem som alle andre butikker med nettbutikk. Risikoen for konkurs/avvikling av bedriften er jo egentlig lik uavhengig om den har nettbutikk eller ikke. Hva bedriften er registrert med i Brønnøysund kan enkelte ganger være tilfeldig. Man kan starte et firma og så kan frimaet dreie i en annen retning eller begynne med flere ting. Jeg har ikke handlet der, men vært i kontakt med dem. Jeg fikk inntrykket av at de begynte å imortere disse vognene da de kjøpte til eget bruk og ble veldig fornøyd.
Semkina Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 De heter Buggyland nå og har en nettbutikk. Byggyland.no Anbefaler til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå