Gå til innhold

Vi må gi fra oss katten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og 5-åringen ble boende på 20kvm etter et samlivsbrudd, og det fungerer bare ikke. Kattedo i stua/kjøkkenet, hyper katt som holder oss våkne på natten ol. Vi må bare gi hun bort. Men barnet mitt forguder katten, så det er så sårt. Har utsatt det lenge allerede. Hvordan forberede barnet, og få det til å forstå?

Anonym poster: d49376daadb4f596ecbc4da2fb11ac96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere få noen til å passe henne til dere får en større plass å bo? :)

Skrevet

Jeg har undersøkt muligheten. Men har veldig liten omgangskrets så det gikk ikke :(

Anonym poster: 2e6c0b55e332ce77f48ae9df1682156f

Skrevet

Jeg har undersøkt muligheten. Men har veldig liten omgangskrets så det gikk ikke :(

Hmm, har du prøvd å annonsere på Facebook eller på finn? Finnes mange dyrevenner som vil stille opp. Skulle gjerne hatt henne, men tror hundene hadde spist henne opp. Hva med x'en da? Han vil jo sikkert hjelpe siden gutten er så glad i kattn

Skrevet

God idè, kan jo kanskje legge ut en forespørsel på finn.no. Takk for tips :) barnefaren ville aldri ha den katten, og hadde aldri passet det for oss uansett hvor mye det ville betydd for barnet vårt.

Utrolig trist situasjon. Merker at pusen er stresset her og, det er altfor lite plass til 2stk og en katt. :( Hi

Skrevet

God idè, kan jo kanskje legge ut en forespørsel på finn.no. Takk for tips :) barnefaren ville aldri ha den katten, og hadde aldri passet det for oss uansett hvor mye det ville betydd for barnet vårt.

Utrolig trist situasjon. Merker at pusen er stresset her og, det er altfor lite plass til 2stk og en katt. :( Hi

Prøv Canis.no også!

Skrevet

Takk for råd, det setter jeg pris på :) godnatt fra hi :)

Skrevet

Vi har akkurat fått inn en katt som måtte flytte fra sitt nåværende hjem, og hadde det ikke vært for det kunne vi gjerne hatt din katt som gjest en periode.

Jeg er helt sikker på at noen er villig til å passe katten perioden dere trenger, men du bør da være tydelig på omtrentlig hvor lenge du ser for deg at det blir:)

Lykke til, håper dere finner en løsning både for dere og for pusen:)

Skrevet

Kor bor dykk? Kan hende me kan passa han? Vi ynskjer oss katt igjen, men trur ikkje me vil ha ei kattunge med det fyrste. Men kunne kanskje ha passa ein vaksen katt for nokre månader/år? Eg har gjeve bort ei katt av same orsak tidlegare, så eg forstår korleis dykk har det.

Skrevet

Takk for forståelsen dere :) Vi bor i Lillehammer, og utifra dialekten du skriver med så bor du et stykke unna oss? ;) Men takk likevel. Veldig snilt av dere :) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...