Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 http://touch.vg.no/article.php?artid=10113155 Hun vet ikke hva hun snakker om! Artikkelen lå ikke inne en full dag engang, så forhåpentligvis ble hun ved ettertanke flau og fjernet den. Anonym poster: 14e17b2359c6974b400ef438a9738144
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Mehe?? Ehh... hun viser til statistikk og slik virkeligheten er. Hun har fullstendig rett i det hun skriver. Anonym poster: 8f995ac6266fd2c966bd6114b445e687
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 La henne gå i en sykepleiers sko i 10 år, og se hva hun sier da. En del av det hun skriver er direkte feil, og hun utelater svært mye viktig informasjon som påvirker en sykepleiers helse og valg. Jo, hun er et arrogant mehe! Anonym poster: 14e17b2359c6974b400ef438a9738144
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Sykeleiere er så jævla sensitive. Dere er ikke gud gave så suck it up og innse at deltidsarbeid er demoraliserende. Takler man ikke å jobbe fulltid som sykepleier så får man finne seg noe annet å gjøre Anonym poster: 8f995ac6266fd2c966bd6114b445e687
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Kan ikke kvinner selv få velge hvor stor stillingsprosent de skal jobbe uavhengig av yrke? Selv jobber jeg 6-8 vakter i måneden og er storfornøyd med det. Anonym poster: ca96c93f48b2d7023b2efb2b9db4430f
Tommelopp! Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Nå er det ihvertfall slik her i bygda (Nord Trøndelag), at veldig mange innen pleie og omsorg jobber i små stillinger (vet ikke hvem som er sykepleiere eller hjelpepleiere eller annet), pga at de må få dekket opp helgeturnusene..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Sykeleiere er så jævla sensitive. Dere er ikke gud gave så suck it up og innse at deltidsarbeid er demoraliserende. Takler man ikke å jobbe fulltid som sykepleier så får man finne seg noe annet å gjøre Anonym poster: 8f995ac6266fd2c966bd6114b445e687 Vi gjør faktisk en uvurderlig jobb. Og skal ikke noen av de som ikke ønsker å risikere egen helse, eller har svekket helse få lov til å jobbe deltid, ja så skal du se hvor bra de syke og gamle skal få det. Anonym poster: 14e17b2359c6974b400ef438a9738144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå