Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Synes det er grusomt og Harry i norge. Henrik er den Norske versjonen Anonym poster: f0ad63bb8dc34ce3e98623ca13b5816c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Mener du at vi ikke bør like navnet Henry? Eller hva er meningen med dette innlegget? Anonym poster: b7df4e8740bb857a1189dabb2ba87926
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Å ja, hvis du sier at jeg ikke skal like navnet så får jeg slutte med det da. Anonym poster: 57569d9835010b91b23b381db5d7370a
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Huff... du får ringe til tippoldefaren min og si at han ikke har ett norsk navn du da hi :-) Anonym poster: 60762a3878f4be04bfd08183d01e4869
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Norsk form? Henry er da norsk, iallefall 6generasjoner tilbake i min familie....(1.generasjontilbale:)far, bestefar, tippoldefar, og bestefaren hans på min fars side hadde dette navnet som del- eller eneste navn.....lenger tilbake har jeg ikke kontroll på. Men så vidt jeg vil det a tilsi ganske norsk... Og iallefall i min tippoldefars tid var Henry et vanlig navn her i Trøndelag iallefall. Jeg liker det godt, men er glad i korte, enke, gamle, men tidløse norske navn... Hva hendte med Knut, Grete, Berit, og Svein (som eksempler) etter 70-tallet, liksom Anonym poster: 3c728ff96caf92b4cf707350ee4e78e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå