Gå til innhold

Ser mange liker navnet Henry her :


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er grusomt og Harry i norge. Henrik er den Norske versjonen

 

Anonym poster: f0ad63bb8dc34ce3e98623ca13b5816c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at vi ikke bør like navnet Henry?

 

Eller hva er meningen med dette innlegget?

 

Anonym poster: b7df4e8740bb857a1189dabb2ba87926

Skrevet

Å ja, hvis du sier at jeg ikke skal like navnet så får jeg slutte med det da.

 

Anonym poster: 57569d9835010b91b23b381db5d7370a

Skrevet

Huff... du får ringe til tippoldefaren min og si at han ikke har ett norsk navn du da hi :-)

 

Anonym poster: 60762a3878f4be04bfd08183d01e4869

Skrevet

Norsk form? Henry er da norsk, iallefall 6generasjoner tilbake i min familie....(1.generasjontilbale:)far, bestefar, tippoldefar, og bestefaren hans på min fars side hadde dette navnet som del- eller eneste navn.....lenger tilbake har jeg ikke kontroll på. Men så vidt jeg vil det a tilsi ganske norsk... Og iallefall i min tippoldefars tid var Henry et vanlig navn her i Trøndelag iallefall.

 

Jeg liker det godt, men er glad i korte, enke, gamle, men tidløse norske navn... Hva hendte med Knut, Grete, Berit, og Svein (som eksempler) etter 70-tallet, liksom ;)

 

Anonym poster: 3c728ff96caf92b4cf707350ee4e78e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...