Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Prøver å slanke meg og enkelte dager blir det ikke tid til å spise så mye. Idag har jeg spist lite og usunt. Et knekkebrød fra wasa ( sånn husman knekkebrød) med litt smør og lettost. En god morgen youghurt av vanilje ( Vet de er PROPPA av sukker, men ble en rask lunsj) Og en appelsin. Har drukket to kaffe. Også har jeg trent i en time på sats idag, tredemølle og trappemaskin. Sånne her spisedager med lite mat blir det innimellom... Veier forresten 57 kilo. Anonym poster: fde3849c4ec96add569cede0814d401d
BikkjeBisk Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Ja, du kommer til å bli smekker. Tynn og blottet for muskler. Hvor er proteinene??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Ja, du kommer til å bli smekker. Tynn og blottet for muskler. Hvor er proteinene?? Prøver å plotte de inn, men dessverre blir det lite tid til matlaging :/ Travel alenemamma, alltid i farta! Men tar gjerne imot tips om hva andre spiser Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Spis ordentlig mat! Frokostblanding kan du lage selv, mikse så mye sunne nøtter, frø ,havregryn,skummamelk og bær som du vil! Lunsj bør bestå av grovt brød med pålegg evt en hjemmelaga salat ,du kan boltre deg i ideer om du vil! Middag skal inneholde fett, proteiner og karbohydrater men alt i små porsjoner. Husk at kroppen din skal leve også, den trenger byggesteiner slik at den ikke bryter ned seg selv. Spis sunt og passelig mengder, samt tren, og du vil få en sterk og fin kropp! Anonym poster: 0190fd2a273232efdfaca4bda78eed16
BikkjeBisk Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Ja, du kommer til å bli smekker. Tynn og blottet for muskler. Hvor er proteinene?? Prøver å plotte de inn, men dessverre blir det lite tid til matlaging :/ Travel alenemamma, alltid i farta! Men tar gjerne imot tips om hva andre spiser Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c Jeg har det også travelt iblant, og særlig på morgenen. Skal ærlig innrømme at jeg stopper en gang iblant på vei til trening for å kjøpe meg en proteinbar eller proteinshake Ellers er en vanlig ting her i hus å lage dobbelt opp med middag, da har man til kvelds eller eventuelt frokost. Nå spiser vi livsfarlig mat da som det er fett i. LCHF.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Ja, du kommer til å bli smekker. Tynn og blottet for muskler. Hvor er proteinene?? Prøver å plotte de inn, men dessverre blir det lite tid til matlaging :/ Travel alenemamma, alltid i farta! Men tar gjerne imot tips om hva andre spiser Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c Jeg har det også travelt iblant, og særlig på morgenen. Skal ærlig innrømme at jeg stopper en gang iblant på vei til trening for å kjøpe meg en proteinbar eller proteinshake Ellers er en vanlig ting her i hus å lage dobbelt opp med middag, da har man til kvelds eller eventuelt frokost. Nå spiser vi livsfarlig mat da som det er fett i. LCHF. Har dere gått ned i vekt av LCHF? Har prøvd meg på den dietten men blitt veeldig slapp av den! Uff. Men kanskje det er verdt det om jeg går all in for den jeg også Skal bare ned 7-8 kilo da. Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c
LivetErEnLek Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Nå svarer jeg litt på siden her, men hvis du går ned 7-8 kg, så veier du 49-50 kg... Hvor høy er du egentlig?? Er ikke sikkert du skal så mye ned i vekt, men heller ta av litt fett og bygge muskler og stramme opp. Skal du få til det, må du spise annerledes enn det du gjør. Du trenger masse proteiner , men også karbohydrater i form av grovt brød, nøtter, fulkornspasta osv.
BikkjeBisk Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Ja, du kommer til å bli smekker. Tynn og blottet for muskler. Hvor er proteinene?? Prøver å plotte de inn, men dessverre blir det lite tid til matlaging :/ Travel alenemamma, alltid i farta! Men tar gjerne imot tips om hva andre spiser Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c Jeg har det også travelt iblant, og særlig på morgenen. Skal ærlig innrømme at jeg stopper en gang iblant på vei til trening for å kjøpe meg en proteinbar eller proteinshake Ellers er en vanlig ting her i hus å lage dobbelt opp med middag, da har man til kvelds eller eventuelt frokost. Nå spiser vi livsfarlig mat da som det er fett i. LCHF. Har dere gått ned i vekt av LCHF? Har prøvd meg på den dietten men blitt veeldig slapp av den! Uff. Men kanskje det er verdt det om jeg går all in for den jeg også Skal bare ned 7-8 kilo da. Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c Dette er ingen diett! Helt vanlig mat! Mannen min gikk ned 17 kg iløpet av ca 3 mnd. Nå har han mye muskelmasse så det blir jo litt juks da Jeg har gått ned ca 5 kg nå iløpet av 2 uker. Siden du ble så slapp kan det være fordi; A - For mye karbo B - At du ikke holdt ut til den kjemiske balansen i kroppen hadde klart å omstille seg. C - LightBrus og sukkererstatninger kan gjøre at man blir slapp og dvask. Fra jeg begynner til jeg oppnår Ketose tar det ca 4-5 dager. Når du endelig har kommet i ketose oppdager du hvor viktig kosthold faktisk er! Jeg er blitt frelst å hekta på LCHF, jeg føler meg syk, dum og får vondt i magen av "vanlig" mat. Etter LCHF har følgende ting skjedd. - Jeg kan spise til jeg er mett. - INGEN luft i magen - Går sjeldnere på toalettet - Mye energi - Ikke noe sukkersug - Stabilt blodsukker - Penere hår og hud - Sover bedre - Tenker kjappere og er smartere - Vektnedgang og stabil vekt når kroppen stopper opp av seg selv, på LCHF sulter du deg akkurat ikke ihjel. Jeg ser rett og slett frisk ut!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #9 Skrevet 28. januar 2013 Nå svarer jeg litt på siden her, men hvis du går ned 7-8 kg, så veier du 49-50 kg... Hvor høy er du egentlig?? Er ikke sikkert du skal så mye ned i vekt, men heller ta av litt fett og bygge muskler og stramme opp. Skal du få til det, må du spise annerledes enn det du gjør. Du trenger masse proteiner , men også karbohydrater i form av grovt brød, nøtter, fulkornspasta osv. Jeg er 160 cm Vet jeg må skjerpe meg med maten! Huff, er faktisk kommet inn i en god treningsrutine men er så slapp med å spise riktig.. Anonym poster: 9a3ea30f61b51543e4a6cf253602957c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå