Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Jeg trenger/vil ha eit kredittkort i tilfelle store rekninger kommer. Bil reperasjoner, ødelagte hvitevarer ol. Men hva er best? Kan ingenting om dette. Får man i banken man har, eller finner man noen på nett? Anonym poster: fd80b9094323a34b3971417a0622a4e1
Ikkenonick Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Det beste er å ha en buffer til dette, ikke et kredittkort. Hvis du på død og liv MÅ ha et kredittkort så velg et som er gebyrfritt med lang tid rentefritt etter bruk, 45 dager vet jeg finnes. På denne måten kan du rekke å tilbakebetale før rentene begynner å løpe
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har en buffer, men er så lite jeg kan spare i måneden. Så kunne tenke meg eit kort, men betaler man på kortet viss man ikke har brukt penger på det? ( er alene, så ingen så kan hjelpe meg heller) Anonym poster: 2d35211704e1c8dba4793be4b0f0b298
HeleneBeate Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Jeg bruker gebyrfri sin. Deres hjemmeside: www.gebyrfri.no
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Jeg bruker sparebank1 sitt. 45 dagers rentefri utsettelse. Bruker det kun i nødsfall og har det alltid med meg på ferier hvor jeg låser det inne i safen. Føler meg tryggere da i tilfelle lommebok med vanlig bankkort skulle bli stjålet osv :-)
Ikkenonick Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Nei, man betaler ingenting dersom ingenting er brukt.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har skandiabanken og bruker deres kredittkort. De trekker en minimumssum automatisk hver mnd, så det er greit om man ikke skulle ha helt oversikt til enhver tid hvor mye man har brukt kortet... da slipper man unna skyhøye renter! Anonym poster: cd85e4fc77c7eda7f395769e0753f44d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #9 Skrevet 28. januar 2013 Takk for svar HeleneBeate skal inn å lese litt etterpå. Anonym poster: 2d35211704e1c8dba4793be4b0f0b298
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #10 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har skandiabanken og bruker deres kredittkort. De trekker en minimumssum automatisk hver mnd, så det er greit om man ikke skulle ha helt oversikt til enhver tid hvor mye man har brukt kortet... da slipper man unna skyhøye renter! Anonym poster: cd85e4fc77c7eda7f395769e0753f44d ?? Du vet at det er nettopp da du betaler skyhøy rente? Anonym poster: d0d270f6bb425cda9310da1ffa50216a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå