Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Har kjøpt meg sånne eggløsningstester som er tynne strips man dypper i urinen. Har sett en svak annenstrek i noen dager nå og i dag tidlig kom en strek så og si like sterk som kontrollstreken! I tillegg hadde jeg slimete utflod. Tok en test noen timer senere, men denne var plutselig negativ... Nå skjønner jeg ingenting. Er det fordi morgenurinen er mer korrekt og ikke så utvannet, så det er denne jeg skal stole på? Og når burde jeg ha meg med mannen for størst sjanse for å bli gravid? Anonym poster: 29b714a9a15fcddc5eed1b8d2769d672
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Har kjøpt meg sånne eggløsningstester som er tynne strips man dypper i urinen. Har sett en svak annenstrek i noen dager nå og i dag tidlig kom en strek så og si like sterk som kontrollstreken! I tillegg hadde jeg slimete utflod. Tok en test noen timer senere, men denne var plutselig negativ... Nå skjønner jeg ingenting. Er det fordi morgenurinen er mer korrekt og ikke så utvannet, så det er denne jeg skal stole på? Og når burde jeg ha meg med mannen for størst sjanse for å bli gravid? Anonym poster: 29b714a9a15fcddc5eed1b8d2769d672 Test streken skal være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv. Anonym poster: 8bbb9e3c0e1ae786e2b134e9e105be10
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Har kjøpt meg sånne eggløsningstester som er tynne strips man dypper i urinen. Har sett en svak annenstrek i noen dager nå og i dag tidlig kom en strek så og si like sterk som kontrollstreken! I tillegg hadde jeg slimete utflod. Tok en test noen timer senere, men denne var plutselig negativ... Nå skjønner jeg ingenting. Er det fordi morgenurinen er mer korrekt og ikke så utvannet, så det er denne jeg skal stole på? Og når burde jeg ha meg med mannen for størst sjanse for å bli gravid? Anonym poster: 29b714a9a15fcddc5eed1b8d2769d672 Test streken skal være like sterk eller sterkere for at den skal være positiv. Anonym poster: 8bbb9e3c0e1ae786e2b134e9e105be10 Den var like sterk i går morges. I dag tidlig var den svakere. Noen som vet hvor lenge den skal være sterkere er like sterk? Anonym poster: 29b714a9a15fcddc5eed1b8d2769d672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå