Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Eller går det ok å ligge på ca samme kalorinivå? Anonym poster: 12f6ecf19684f6a7b36eaab44060b226
TPK Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Det kommer vel mest an på hvordan du føler deg. Man går vel mer ned i vekt hvis man ikke "spiser opp" alle kaloriene man trener bort. Men mange føler seg gjerne litt slapp og dårlig etter trening og lite mat. Man yter gjerne ikke helt max på trening heller.
crème brulèe Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 jeg opplever at jeg blir forferdelig sulten de dagene jeg starter på trening men da tenker jeg at det må være et poeng å prøve å hvertfall spise mer bevisst sunt de dagene, ikke nødvendigvis mindre mat men riktigere mat da=) men trener du for å holde kondisjonen i form eller bygge muskler eller gå ned i vekt? proteinrik mat metter godt og gir musklene det lille ekstra som gjør at de holder (fett)forbrenningen igang etter trening. kan være lurt å spise mindre måltider ofte også, av samme grunn og for å ikke spise inn igjen kaloriunderskuddet du skaper med treningen! (om du ønsker å gå ned i vekt eller vedlikeholde vekten altså)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Hvis du ligger på 1600 kalorier om dagen så kan du fint ligge på 1600 selv om du trener. Du har fortsatt et kaloriunderskudd. Om du trener bort 500 kalorier så trenger du jo ikke spise 500 kalorier ekstra men ligg i hvert fall på det anbefalte dagsinntaket ditt enten det er snakk om slanking og færre kalorier, eller normalt dagsinntak på rundt 2000. Anonym poster: dddecb342007973ba0ca27b4ae909462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå