Gå til innhold

Hadde dere mye etterrier etter andre fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varte det?

Anonym poster: cf930ca475b33f08cecf58351b032126

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, noe helt grusomt og. Varte bare en ukes tid

Skrevet

En uke :o

Anonym poster: b0ce127e7d586f9ff426b697a0ed734f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Litt usikkerpå hvilke fødsel jeg skal "telle" som nr2.. Men, med gutten hadde jeg etterrier i ca en uke, mens med jenta varte det bare i noen timer..

Skrevet

Får man noe mot dette da?

Hadde jeg aldri hørt om en gang, enda en ting å grue seg til :P

Skrevet

Hadde litt. Husker livmora reagerte på babygråten i naborommet på barselhotellet 8-) Var litt plagsomt, men ikke veldig smertefullt. Husker ikke hvor lenge det varte, men ikke mer enn noen dager.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fikk det når jeg ammet, stort sett. Helt grusomt, fordi man tenker at smertene jo er over. Men den gang ei, he he.

Skrevet

Andre gang hadde jeg det i fire uker, men de var ikke spesielt vonde. Litt de første dagene på sykehuset, men da fikk jeg en paracet to ganger for dagen.

Første gang hadde jeg det litt, mer som kribling.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Får man noe mot dette da?

Hadde jeg aldri hørt om en gang, enda en ting å grue seg til tongue.png

Du kan jo fint ta smertestillende, men er ikke alle som er like ivrige i å gi deg det, så tamed en pakke paracet i fødebaggen, så er du sikret for alt.. Hos meg var det litt smerter første 2-3 timene, så var det mer som murringer resten av tiden, så det trenger ikke å være vondt..

Skrevet

Var vondt!! Hadde det bare 1 døgn, men fikk smertestillende på klinikken :) ble kvalm av smertene..

Anonym poster: 171eb6d175f360af420b7c43241622f3

Skrevet

En uke og det var grusomt!!

Skrevet

Mente 1,5 døgn. Hadde ikke med første. Smertene var overkommelige og fikk paracet ved behov

Gjest Gullguttene
Skrevet

Med nummer to var det moderate smerter i forbindelse med amming. Med nummer en var det helt forferdelig, verre en rier :P

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hadde ingenting med første, men de var veldig vonde med andre. Som flere sier, så var det spesielt da jeg ammet. Måtte puste meg igjennom ammingen :)

Tror det varte i omkring 1-2 døgn.

Skrevet

Kjente de bare noen få timer i løpet av det første døgnet. Og da kun når jeg ammet.

Anonym poster: b838b64bdee4ae2b9a6788aefc62b6a9

Skrevet

Det varte 1-2 dager. Kom bare når jeg ammet. Var ikke så veldig ille. Hjalp veldig å bare stoppe å amme et øyeblikk, så gikk det over.

Skrevet

Huff etterrier?? Hadde ikke tenkt over det engang jeg. Hadde ingenting med første, er det vanlig at det kommer med andremann det da eller?

Huff rier som har med fødsel å gjøre fører jo til noe godt, men hva i alle dager skal liksom vonde rier etter fødsel være godt for da :-S

Skrevet

Ingenting faktisk! Men så ammet jeg heller ikke da :)

Skrevet

Jeg hadde noe ubehag i forbindelse med amming i et par dager med andremann. Ikke vondt, kun ubehag.

Jeg tror det er fordi livmoren trekker seg sammen og det er vanlig at det blir verre og verre for hvert barn man får. Etter første er det ikke vanlig å være noe særlig plaget. Jeg hadde vonde tak i magen et par timer etter jeg fødte førstemann og det fikk jordmor til å tro det var noe galt (og det var det, så det var ikke etterrier).

Anonym poster: 0c47b5ba8b9f576363929d219c34bffb

Gjest sug lut
Skrevet

Ingen med første, voldsomt med andre. Varte noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...