Aliniane Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Heter det peeeeecannøtter eller pecaaaannøtter?
Aliniane Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg mener det heter pecaaaaannøtter, men i den tv-reklamen sier de peeeecannøtter. Og det irriterer vettet av meg hver gang!!
ms.Pond Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Apropos pecaaaaaannøtter.. Hvor får man kjøpt disse i vårt langstrakte land? Ser masse produkter som inneholder det, men i ren form og ensom majestet - uten et tonn med salt på?
Aliniane Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2013 Mener jeg har kjøpt på IcaMaxi tidligere, men er en stund siden nå det da.
Iiiiik Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jeg sier peeeekannøtter og jeg finner dem i de grønne og lysegule posene som ofte henger på et stativ i fruktavdelingen. Heter det Den Lille Nøttefabrikken, mon tro? Pekaaaannøtter, det har jeg aldri tenkt at man kan si! Endret 28. januar 2013 av Iiiiik
ms.Pond Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Da må jeg kikke nærmere, for jeg har enda til gode å se de i butikken. Men så bor jeg i ingenmannsland og må dra langt avgårde for å få noe utvalg å snakke om. Snakker om, det skal jeg jo i morgen, da skal jeg snoke rundt etter pecannøtter
Gjest Anybody Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 heter aaaaaan i Norge eeeeeekan i USA og pikan i England har jeg visst lært et sted... De fås i de fleste butikker vel? Både kiwi og MENY har de her iallefal, fra den lille nøttefabrikken. NAM! De er gode, milde og med akkurat nok jordsmak. Så gode i nøttebunner
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 Æsj, nå klarer jeg bare å si peeeeeekan siden det sto først Pekaaaaaaan, pekaaaaaaaaaaaan, pekaaaaaaaaaaaaaan!
Aliniane Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2013 Mulig jeg må slå det opp i en god gammeldags ordbok. Men det er kanskje ikke et godt gammeldags ord på norsk. Hm... Ingen norsklærere her da?
Iiiiik Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Fant du pecannøtter, mama foodie? Har du laget noe godt med dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå