Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det peeeeecannøtter eller pecaaaannøtter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det heter pecaaaaannøtter, men i den tv-reklamen sier de peeeecannøtter. Og det irriterer vettet av meg hver gang!!

Skrevet

Apropos pecaaaaaannøtter.. Hvor får man kjøpt disse i vårt langstrakte land? Ser masse produkter som inneholder det, men i ren form og ensom majestet - uten et tonn med salt på?

Skrevet

Mener jeg har kjøpt på IcaMaxi tidligere, men er en stund siden nå det da.

Skrevet (endret)

Jeg sier peeeekannøtter og jeg finner dem i de grønne og lysegule posene som ofte henger på et stativ i fruktavdelingen. Heter det Den Lille Nøttefabrikken, mon tro?

Pekaaaannøtter, det har jeg aldri tenkt at man kan si!

Endret av Iiiiik
Skrevet

Da må jeg kikke nærmere, for jeg har enda til gode å se de i butikken. Men så bor jeg i ingenmannsland og må dra langt avgårde for å få noe utvalg å snakke om.

Snakker om, det skal jeg jo i morgen, da skal jeg snoke rundt etter pecannøtter :D

Gjest Anybody
Skrevet

heter aaaaaan i Norge eeeeeekan i USA og pikan i England har jeg visst lært et sted...

De fås i de fleste butikker vel? Både kiwi og MENY har de her iallefal, fra den lille nøttefabrikken.

NAM! De er gode, milde og med akkurat nok jordsmak. Så gode i nøttebunner :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Æsj, nå klarer jeg bare å si peeeeeekan siden det sto først ^_^

Pekaaaaaaan, pekaaaaaaaaaaaan, pekaaaaaaaaaaaaaan!

Skrevet

Mulig jeg må slå det opp i en god gammeldags ordbok. Men det er kanskje ikke et godt gammeldags ord på norsk. Hm... Ingen norsklærere her da?

Skrevet

Fant du pecannøtter, mama foodie? Har du laget noe godt med dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...