Gå til innhold

Termometer som fungerer - hvilket ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sånn man putter i rumpa, det er ikke aktuelt (selv om jeg vet at det er mest nøyaktig)

Hvilke andre er det som faktisk viser noenlunde riktig temperatur ? Nå har vi et øretermomterer fra OBH Nordica som viser ulikt hver gang. Det var ganske dyrt, men har ikke stått til forventningene.

Hvilke anbefaler dere ?

Anonym poster: e08192fb9efd2a33b83723a418e5fed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et sånn du styker over pannen, kjøpte det som var best i test. Helt ubrukelig. Viser opp til to grader feil.

Skrevet

Vi har et sånn du styker over pannen, kjøpte det som var best i test. Helt ubrukelig. Viser opp til to grader feil.

Har også en sånn som ikke skal være borti huden heller. Min har en rød "stråle" som skal vise temperatur, kjøpt på apotek for to år siden for ca. kr. 700. Ubrukelig som febermåler! Bruker den til å måle innetemperatur, det er alt den duger til.

Når jenta har feber brukes febermåler i øret. Det er en knøtteliten sak, sikkert en av de billigste sortene. Er verken fornøyd eller ufornøyd med den. Burde oppgradert, men har ikke orket enda.

Skrevet (endret)

Her har vi også Pannetermometer. Med blå stråle. Var best i test da jeg kjøpte det. Måler det samme som rompetermometer og måler samme om vi måler 2-3 ganger rett etterhverandre. Skal ikke være borti pannen, men 5 cm avstand.

Kjøpte for to mnd siden.

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Vi har også det pannetermometeret. har ikke brukt det så mye enda, men det kom ihvertfall best ut i test i fjor.

Skrevet

Har microlite sin og er fornøyd med den. Om jeg trenger nøyaktig temp bruker vi analmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...