Gå til innhold

Wow, Nå KAN de ikke vokse mer!! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått fra stor B-cup til amme-bh i G-CUP, og jeg er bare gravid i uke 19!! Hjelpes, jeg husker de vokste mye sist også, men ikke så mye..?! Hvordan kommer dette til å se ut når melken kommer i tillegg?! Huff og fy, brystløft etter amming; ja takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Jeg er i uke 17, og bhene i 90D er egentlig altfor små nå!

Men orker ikke komme meg ut å handle med dette kranglete bekkenet, for aner ikke hvor jeg skal begynne å lete etter bher...

Mannen flirer og ler, og jeg føler de er i veien!

Og ikke minst, hvor i all verden selger de store nok ammebher når den tid kommer?:P

Skrevet

Sportsbh er veldig greit... De fra pierre robert på butikken i størrelse L og XL er gull verdt her i huset :)

Skrevet

Hehe. Jeg er i uke 17, og bhene i 90D er egentlig altfor små nå!

Men orker ikke komme meg ut å handle med dette kranglete bekkenet, for aner ikke hvor jeg skal begynne å lete etter bher...

Mannen flirer og ler, og jeg føler de er i veien!

Og ikke minst, hvor i all verden selger de store nok ammebher når den tid kommer? :P

Lindex har større størrelser enn mange andre. Både i vanlig og ammebh. :) Jeg venter nr 2 nå og denne gangen gikk jeg ikke opp så mye. Men merker at jeg burde nok hatt en str større. Og da tenker jeg som deg. DE ER JO BARE I VEIEN. :( Hvor store skal de bli når melken kommer da. *oppgitt*

Skrevet

Jeg bruker Boob sine amme-bh'er, de er litt sånn sports-bh aktig, uten spile. De er veldig gode å bruke til amming og store i størrelsen, men ikke direkte sexy! :P Tror jeg skal sjekke Lindex selv jeg, H&M har i allefall ikke store BH'er.. Ja ja, jeg kommer til å føle meg brystfager i syden neste uke da! ;) Godt det er fler av oss!

Skrevet

Now the feeling for å sei det slik :) Jeg ga opp å kjøpe amme-bh i butikkene, bestilte heller på nettet fra England. Mye bedre :)

Skrevet

Mannen min er iallefall veldig fornøyd:) jeg har funnet frem amme-bh fra forrige gang, størrelse F, og den var allerede for liten...lurer på hvordan jeg ser ut når melka kommer hihi!

Skrevet

Glemte å føye til at følsomheten har økt proposjonalt med størrelsen:)

Skrevet

Glemte å føye til at følsomheten har økt proposjonalt med størrelsen:)

Jah, her også! Litt for mye vil jeg si, her gjelder "ikke-rør prinsippet" ;) Mannen er fornøyd, men også lettere frustrert! :P

Men det å ta av BH-en, DET er vondt det! :(

Skrevet

Her er det egentlig bare brystvortene som er superømme, eller hvertfall frem til helga nå. Da fikk jeg kjølen i meg og brystene ble supervonde, minnet om begynnende brystbetennelse sa mannen, så nå har jeg heklet ammeinnlegg i merinoull, så selv om de ikke er store, føler jeg meg dum som både forventer å få plass oppi bhen, men ikke minst putter noe oppi så de blir ennå større!:P hehe

Bruker de store lindex-bhene fra før, men puppene har på en måte vokst i bredden og sånn at jeg føler at spilene klemmer:(

Skrevet

Her er det egentlig bare brystvortene som er superømme, eller hvertfall frem til helga nå. Da fikk jeg kjølen i meg og brystene ble supervonde, minnet om begynnende brystbetennelse sa mannen, så nå har jeg heklet ammeinnlegg i merinoull, så selv om de ikke er store, føler jeg meg dum som både forventer å få plass oppi bhen, men ikke minst putter noe oppi så de blir ennå større!:P hehe

Bruker de store lindex-bhene fra før, men puppene har på en måte vokst i bredden og sånn at jeg føler at spilene klemmer:(

Ha ha, akkurat som her! Som om ikke G-CUP er stort nok, skal de også fylles med ullinnlegg. Vel, jeg er ikke så flink som deg og hekler selv, men de gjør vel samme nytta.. :P

Skjønner hva du mener, jeg klarer heller ikke å bruke spiler. Boob sine er derfor geniale!

Skrevet

Jeg ble passe deprimert da bhen jeg proklamerte var altfor stor før jeg gikk inn i prøverommet faktisk var litt liten. Vi snakker 70 J (ja, jeg må si alfabetet inni meg..!) Men jeg håper på liten vekst etterpå.. Eh..! Hadde 70H da jeg ammet sist og gikk ned til F etter to år..

Change har store størrelser og får dere en bh som passer så gjør ikke spilene vondt! I promise :) går aldri tilbake til linsex og andre kjedebutikker (som om de har størrelsen allikevel..!)..

Skrevet

Mine har nesten blitt mindre.. Under en måned til termin...

Skrevet (endret)

Det ser sikkert bare slik ut siden magen har blitt stor! ;)

Bare vent til melken kommer du, DA vokser de da!

Endret av Liljekonvall<3
Skrevet

Tro meg, det skal du bare være glad for ;) 2 dager etter fødselen vil det se ut som du har sprøyta inn en overdose silikon der :P

Jeg har hatt normale (litt større enn vanlig) hvert svangerskap, helt til melken kom for fullt etter fødsel, da eksploderte de nesten!

Skrevet

Jeg har vandret fra 75b til 80c :) har blitt litt bredere rundt midten i tillegg til størrelsen på cupen, mannen er veldig fornøyd, og jeg klager ikke helt enda jeg heller, men kommer jo til å bli de fotballene når melka kommer i tillegg, og ikke er jeg mer enn 23 uker på vei heller, men håper at de krymper litt igjen når ting begynner å normalisere seg etter fødsel.. Jeg mener å huske jeg enda opp på 85c sist gang, så vi får se:) I tillegg er de vonde og ømme ganske ofte...

Skrevet (endret)

Hehe.. hadde D før grav. nå har jeg F. Så ikke så voldsomt for min del, men kan jo vokse mer. Jeg for min del synes ikke de er så store... Mer passe. Har hatt B/C da jeg var tynnere og, men kjenner liksom ikke så mye forskjell.

Endret av Blomstogbier
Skrevet

Håper jo kanskje at jo mindre de vokser, jo mindre sjangse for hengepupper i etterkant? Har en del råmelk, så noe skjer hvertfall :P har gått med ammeinnlegg siden uke 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...