Gå til innhold

Har dere sett mannen deres gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei faktisk ikke. Kun tårer i øynene....

Anonym poster: ccee68f67ad3abc9dd55c2a84f7a0436

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun fuktig i øyekroken da vår datter var født, og han så oss sammen for første gang. Aldri sett han gråte.

Skrevet

Flere ganger både av glede og sorg :-)

Det har vært godt for meg til tider også, vi har kommet nærmere hverandre og jeg føler meg til stor hjelp og støtte for ham når jeg kan være der og trøste ham gjennom de tunge stundene.

Skrevet

1. I fylla. Han var livredd for å miste meg. Ble litt paff siden det var ganske tidlig i forholdet, og en smule solgt.

2. Da han fortalte meg om den dagen han så lillebroren sin bli påkjørt og drept som 7 åring. Lillebroren var 6.

Han har flere ganger hatt tårer i øynene når han har fortalt meg at han elsker meg og hvor mye jeg betyr for han.

Skrevet

2 ganger. Da favorittlaget hans vant en viktig fotballkamp og i en begravelse.

Anonym poster: 8b0fd081db007de2c956ed7d6fc5ca72

Skrevet

2 ganger, vi har vært sammen i 8 år. Første gang da det ble slutt mellom oss (vi ble sammen igjen et par måneder senere), andre gang under fødselen til førstemann. Jeg hadde en grusom fødsel og både han og jeg var livredde. Jeg var helt bortevekk av smertene, men jeg husker at jeg våknet et øyeblikk fordi jeg så min kjære strigråte.

Anonym poster: 003455b0b7631476bf904044b3a391e4

Skrevet

ja, har en fin og følsom mann, som godt kan gråte litt i situasjoner der han blir rørt eller lei seg. Det er en av de egenskapene jeg setter pris av ved ham;)

Skrevet

Flere ganger. Av sorg, frustrasjon, frykt, glede, rørt og av filmer :-P Følsom mann og jeg elsker ham for det <3

Anonym poster: 5a8d9557282bdd38e6c9b6efc5e58621

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Irriterer meg litt at han bare ikke kan la tårene trille når han er trist..

Tror det har noe med oppdragelsen han har fått, "gutter skal liksom ikke gråte".

Skrevet

Nei, aldri.

Og det etter 16 år sammen.

Anonym poster: cdacef9964376a2936023e10d7b45478

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Oh, jess, her furtes og grines det, han kan ikke noe for det, bare er sånn. Jeg ber han gå på rommet eller i campingvogna og gjøre seg ferdig, så setter jeg meg på en film el noe i mellomtiden. Som regel er det jeg som får i gang furtinga, og da er han ikke tilsnakkende før han har sipa ferdig. Gidder ikke se på furtefjeset hans, og ikke nytter det å prøve ordne opp før han er ferdig.

Jeg derimot griner kun om jeg ser noe jævlig med unger eller om noen dør. Av og til griner jeg litt for å få viljen min, feks jeg grein meg til Sydentur her forleden, Gleeeder meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...