Gå til innhold

Hva tenker dere om navnet Adrian?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg vurderer å kalle nestemann for Adrian men broren min mener at det er jålete og lyser "ung mor" over det hele.. Storebror heter Odin.

 

Anonym poster: 5c879154f88568b5530c06045dba5c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør, jeg svarer;

Adrian Posepilt!

 

Anonym poster: 155f4f37f943c14ec1cccaf4b1d131f1

Skrevet

Jeg kjenner en Adrian på ca 30. Han er ikke feminin. Jeg kjenner to på 1 og 3, og de er såvidt jeg kan se, veldig guttete. Personligheten former folks inntrykk av navnet, ikke motsatt.

 

Anonym poster: 89f093b6a180ea0ffe9c093007baaeab

Skrevet

synes ikke det passer i det hele tatt med Odin,men et pent navn:)

Skrevet

Utradert listepop i den lavere rangstigen.

 

Anonym poster: de1d567087ec2260d0f7f3f3cec10ca0

Skrevet

Sukkersøtt

 

Anonym poster: 7a2a081c09342170bdce4033c03f7866

Skrevet

Er det virkelig noen som fortsatt vurderer det navnet? Gikk ut på dato for 10 år siden. Usigelig kjedelig og lavstatus navnevalg!

 

Anonym poster: f8f5ef138bec2d5ba043309c25579c38

Skrevet

Vet om litt for mange som heter det.

 

Anonym poster: 6cd9e992f4993383f152afbe04771f43

Skrevet

Må si meg enig med broren din, men jeg skjønner ikke hvorfor dere bryr dere om hva andre mener. Det viktige er jo at dere liker navnet! :)

Skrevet

Er det virkelig noen som fortsatt vurderer det navnet? Gikk ut på dato for 10 år siden. Usigelig kjedelig og lavstatus navnevalg!

 

Anonym poster: f8f5ef138bec2d5ba043309c25579c38

 

Fordi Chrisander-Leander Sander er så mye bedre...

 

Anonym poster: aecdb854d92af053b7e934e968b51ff5

Skrevet

Sønnen min på 11 heter Adrian. Det er et nydelig navn synes jeg. Trygt og godt navn.

Skrevet

Arian er finere:) Synes det er veldig mange som heter adrian.

 

Anonym poster: c4c8133b551c36fa658e76f90554747d

Skrevet

Oppbrukt var det første eg tenkte. Veit om mange i 10-års alderen.

Skrevet

Synes det er kjempefint, og hadde vurdert det selv viss det ikke var for at en nær slektning har samme navn.

Skrevet

Kjedelig da det var på topp. Kjedelig nå.

Skrevet

Oppbrukt desverre, ok navn da! Hilsen ei med 14 års fartstid i barnehageyrket

 

Anonym poster: d1de23acc5d8b5c8b944aca04293fa46

Skrevet

Takk for masse input :)

 

HI

 

Anonym poster: 5c879154f88568b5530c06045dba5c32

Skrevet

Hva med Tor Harald, Tor inge, Brage, Njål etc etc slike navn ville passet fint med odin

 

Anonym poster: 0e34815d0e4191e95045620b0e076fb9

Skrevet

Utrolig kjedelig navn,og det passer heller ikke med Odin, Da passer Trym,Viljar og Sindre mer :)

 

Anonym poster: 3b4f7a5e52484714abd8d074c18db6a0

Skrevet

Jeg elsker det navnet. Står øverst på guttenavn-lista mi fortiden. :)

Skrevet

Adrian tisser i buksa, har ADHD og/eller er mammadalt. Erfaring tilsier assosiasjonen.

 

Passer heller ikke sammen med Odin.

 

Anonym poster: 6f5b5e6b689518c09561f082c6fa0831

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...