Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Min datter har bare hylt i hele dag, vi måtte ut av huset og jeg prøvde alt jeg kunne for å roe henne. Hun hylte seg rød i vogna og gav seg ikke. Jeg kjenner det rakner for meg og det gjør så vondt å kjenne at jeg blir sint på henne. Nå er alt bra igjen og hun smiler lykkelig mens jeg sitter å gråter. Mammalykke er et fremmedord i dag. Anonym poster: 1c93661b9eb3575d290000277805c1e3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 du skal ikke ha dårlig samvittighet for noe. helt naturlig å bli frustrert... du elsker henne like mye for det!!!! du er en flink mamma... ikke tro noe anderledes Anonym poster: b84d38fa4f8f5e068f980c44ddb0977c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå