Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Er du fornøyd? Og hva bruker du den til? Anonym poster: bbbce1f13d328b5ad71bbc9e69ba8240
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Super fornøyd! Bruker til alt jeg trenger å hakke. Spesielt om det skal finhakkes. Eks mandel, hvitløk/løk, sjokolade... Alt mulig egentlig Anonym poster: 8c6c061f74e8997bc705638086d692b2
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Er det samme greie som den nicer dicer på tv-shop? Anonym poster: 5f1109291064e2dba2f53ffc4dd078e8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Er det samme greie som den nicer dicer på tv-shop? Anonym poster: 5f1109291064e2dba2f53ffc4dd078e8 Aner ikke, den har jeg ikke sett! Anonym poster: bbbce1f13d328b5ad71bbc9e69ba8240
holahopp Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Jeg har den litt mindre her chopper og den er bare helt genial Tar jo bare 10 sekunder å kutte løk og div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå