Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Kjøpte novemberutgaven, har ikke sett noen ny utgave etter det.. Noen som vet? Anonym poster: 99a553bf37fe68c5e9ca214901b9c8e0
BIM-redaksjonen Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Hei, det stemmer at det ikke har kommet flere utgaver av Gravid siden november. Fra mandag 4. februar februar erstattes nemlig Gravid av det helt nye magasinet Babydrøm. Her finner du nyttig, inspirerende og koselig stoff for deg som har baby i magen i tillegg til fødselsreportasjen som var vårt kjennemerke i Gravid. Her er alt fra en oversikt over hva du trenger til babyen, til mote for gravide til babymoon, babyshower og babyens første tre måneder. Gled deg! Hilsen Line Fredheim Storvik, digital redaksjonssjef for Foreldre & Barn- magasinene
Lykkebaby♡ Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Hei, det stemmer at det ikke har kommet flere utgaver av Gravid siden november. Fra mandag 4. februar februar erstattes nemlig Gravid av det helt nye magasinet Babydrøm. Her finner du nyttig, inspirerende og koselig stoff for deg som har baby i magen i tillegg til fødselsreportasjen som var vårt kjennemerke i Gravid. Her er alt fra en oversikt over hva du trenger til babyen, til mote for gravide til babymoon, babyshower og babyens første tre måneder. Gled deg! Hilsen Line Fredheim Storvik, digital redaksjonssjef for Foreldre & Barn- magasinene Lærte jeg også noe nytt jeg har lett i alle butikker etter Gravid
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Babydrøm? Uff, det var grusomt sukkersøtt. Og hvis innholdet er like kleint som navnet antyder, så kommer det ikke til å havne hjemme hos meg. Anonymous poster hash: bf333...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå