Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Har en baby som gulper MYE. Nå er han snart 8 mnd og gulper fortsatt mye til tross for at han stort sett kun spiser fast mat.. er dette normalt? Anonym poster: 91538864e2682992ee961652ce5fd310
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Vår gutt var storgulper hele babytiden, også etter at han begynte å få mer og mer fast føde. (det ble bare mer middagsgulp.. yuck). Tror ikke han sluttet å gulpe før han var passert ett år. (han fikk mme, ikke morsmelk, og selv når han kun fikk en flaske om dagen (morgenen) gulpet han, hadde ikke så mye sammenheng med melkeinntak). Det går nok over :-) Anonym poster: 2117d345e229df78f1f5bfe62e4e85f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå