Gå til innhold

Handelsinstituttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å ta en 1 årig utdanning som administrasjonssekretær med fordypning i økonomi. Noen som har erfaring fra denne skolen? Har så langt hørt masse positivt, men lurer litt på erfaringer og om det er lett å få seg jobb osv?

Anonym poster: 8e27a608c3437b6a73bfd65602afa9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg ikke til, men ville kanskje hellere anbefalt BI siden det er en anerkjent skole. Her kan du studere både fulltid, deltid og nettbasert. Har du mye arbeidserfaring eller tidligere utdanning kan du bruke det i graden din.

Anonym poster: 33a673202f4f74dd93dc2b6bb57cc099

Skrevet

Blir nok handelsinstituttet OM det blir noe.

Skrevet

Ingen som har valgt denne veien?

Skrevet

Jeg har gått på Handelsinstituttet og hadde fordypning i økonomi.

Det er en helt grei skole, føler ikke at den er bortkastet da tingene du lærer er relevante for livet generelt. Men føler ikke at jeg sitter med kjempeutannelse akkurat. Og utenfor Bergen er det jo ingen som har hørt om skolen, men navnet ser fint ut på cv'en :)

Ang. vansklighetsgraden så er hele året ganske lett. Noen ting trenger litt dypere grubling, men det er en grei sak å gå ut med topp-karakterer.

En bonus oppi det hele er studieturen til Brussel, det var gøy :)

Skrevet

Ja, vil egentlig bare ha litt grunnleggende forståelse, og et hjelpemiddel for å komme litt igang. Jobber du med dette nå? Og kan jeg spørre hva du ca ligger på i lønn? Har evt de andre du gikk i klasse med fått jobb? Og er programmene man lærer om, relevant for arbeidslivet? Hehe ;) masse spørsmål nå! :)

Skrevet

Man kan vel ikke argumentere med at navnet ser fint ut på cv'en om ingen har hørt om det?

Anonym poster: 9df9d2f3f099408a878690db89e59e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...