Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 HEI Saken er den at jeg seriøst trenger å trene..ikke det at jeg er uhorvelig feit eller noe slikt, men jeg er sååå slapp i fiaken etter en tid med motgang og kanskje litt for mye unnings.. MEN JEg kunne tenke meg å melde meg inn på senter... MEN vurderer og å heller trene selv og bruke de pengene senteret skal ha på betale gjeld... Egentlig er det innlysende hva jeg burde velge, men hva sier dere?? Anonym poster: 4491e2261484d938621fe796a2b44ed7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg er avhengig av senter. På egenhånd blir det ikke til at jeg gir det lille ekstra og trener så ofte som jeg burde... Anonym poster: 5a4a11b5b48b163f22a9c6ae89bda196
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Om du har gjeld ville jeg funnet et billig treningssenter. Er jo det her freshfitness (?) som bare koster 199 uten binding pr måned. svarer jo stort sett til en pose godteri i uken. Om du ikke bor i nærheten av dette og er flink til å presse deg selv (og å komme deg ut) ville jeg klart valgt å betale gjelden og trene selv. Kjøp evt noen treningsdvder for styrkeøvelser. Anonym poster: 974eed5e2390e4ca4bab3190a54cd387
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Jeg hadde heller f.eks. meldt meg inn i friskis og svettis e.l. eller sett om det var et tilbud i idrettslaget enn å melde meg inn på ett treningssenter. Mange kommuner har styrkerom i idrettshallene sine. Svømming er også helt ypperlig og så er det både mulig å trene inne hjemme og ute! Mange trenger en "forpliktelse" for å å begynne å trene. Avtale med andre er minst like viktig som medlemskap. Medlemskapet er ingen forpliktelse annet enn at det er penger ut vindu om du ikke bruker det. Anonym poster: 9b723e348b2a23c8505c7e402ef9427f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Jeg trener selv. Setter av faste kvelder på forhånd. 3-4 kvelder i uka i tillegg to treningsøkter i helgen. Jogger, rask gange og styrke! Fungerer fint, men hemmeligheten til å få det til er at du har satt av faste dager. Hater å trene på senter!! Anonym poster: 865430e78839221ad1e17c8f8f03a809
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #6 Skrevet 28. januar 2013 Hei Her som jeg bor er det noe som heter evo fitness. Det koster 295 kr måneden og har ingen bindingstid. Denne kjeden holder til i flere fylker. Har selv vært medlem i 2 måneder og er fornøyd med senteret. Anonym poster: 35a06fddadc8e34b1f42047bde9154c5
Hybelkanina Skrevet 28. januar 2013 #7 Skrevet 28. januar 2013 Hvis du faktisk klarer å trene på egenhånd så er det like bra det. Selv kan jeg bare glemme det, det skjer faktisk ikke. Jeg er nødt til å gå på treningssenter og ha avtale med andre om trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå