Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Jeg kjenner til en mann som hadde en elskerinne de 4 første årene av forholdet til sin nåværende sambo. Elskerinnen visste ikke at mannen hadde kjæreste. Denne mannen manipulerte elskerinnen til å være med på og å gjøre ting hun egentlig ikke ville. Han fikk elskerinnen til å synes synd på han for han var så alene i verden, samtidig som han på andre områder hevet seg til de grader over henne og rakket ned på henne, ingenting hun sa eller gjorde var bra nok. Likevel skulle hun ligge naken og klar i sengen når han kom så han kunne få seg et knull. Elskerinnen har heldigvis kommet seg bort fra denne mannen, men hvordan behandler denne mannen sin sambo...?Og barna sine? dette bekymrer meg..... Anonym poster: 3a51d09d13d3531493d3c4ad8d5ac69a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Samboeren og barna har det sikkert på akkurat samme måten de, han manipulerer sikkert de også. Det går jo å sende bekymringsmeling til barnevernet. Anonym poster: 33b18298e7f9903b7d06251a4340fc36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå