Gå til innhold

Gratuler meg =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen har skrevet på facebook, og til og med kjæresten min har ikke husket bursdagen min.... Det er ganske bu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var bursdagen i går? Gratulerer med overstått :)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Du har ikke stengt for at andre kan skrive til deg? Tidlig på morran enda da, så ikke depp. :) Gå heller på fb og skriv en positiv status om noe som er fint med bursdagen din. :)

Anonym poster: f1919a2547c8ccecc8ec8b3c332415f3

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Skrevet

Da skal du i hverfall få en gratulasjon av meg. Grattis! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Du får nok flere gratulasjoner utover dagen skal du se.

Skrevet

i dag! Vet at jeg fortsatt har god tid da. Men at kjæresten ikke husket er for trist :(

TAKK :D

Skrevet

i dag! Vet at jeg fortsatt har god tid da. Men at kjæresten ikke husket er for trist :(

TAKK :D

Da har du jo god tid ennå :) Her hender det at ingen gratulerer meg før på ettermiddagen, (bortsett fra svigermor som minner meg på det) husker knapt bursdagen min selv.

Skrevet

Sikker på at du har slik at fødselsdato vises? Jeg hadde en gang tatt bort årstallet jeg var født, og da vistes det ikke for andre at jeg hadde bursdag :)

Uansett, gratulerer med dagen :D

Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Du har ikke skjult fødselsdatoen din da, så dem ikke kan se at du har bursdag?

Skrevet

Gratulerer Med Dagen! Måtte du få en superduper bursdag. :D

Skrevet

Takk alle sammen, nå ble dagen litt bedre :P

Får også bare smil av lille gode jenta mi på 11 uker. Som om hun visste at jeg hadde bursdag. Hun sov hele natta til 9 (!!) og.

Ja, datoen vises. Bare utolmodig. hehe. Mest furten på samboer !

Skrevet

Gratulerer med dagen! :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en super bursdag med mange gratulasjoner, gaver og kaker :)

Skrevet

Kanskje han har en overraskelse på lur? Og at han ønsker å si gratulerer til deg istedet for å skrive det på face?

Skrevet

Hurra for deg!! Ha en strålende dag :)

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Kanskje han har en overraskelse på lur? Og at han ønsker å si gratulerer til deg istedet for å skrive det på face?

vi bor jo sammen... Snakket sammen i dag tidlig ., Og nei, han har ingen overaskelse. Han er ikke den typen.. Noe julegave fikk jeg heller ikke :D

Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en super bursdag med mange gratulasjoner, gaver og kaker :)

takk:D

mmm kake...

Skrevet

Gratulerer med dagen! ^^, Kanskje kjæresten din har planlagt noe for deg i kveld? C:

Skrevet

Hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealkeiribgomkringdegvistårogsenåvilvimarsjerebukkenikkeneiesnuossomkringdanselittfordegmedhoppogsprettogspringønskedegavhjertetallegodetingogsimegsåhvavildumeregratulere!

Anonym poster: 4f0fbd75af72b6ee79e4a0a72d5b301f

Skrevet

Gratulerer med dagen! ^^, Kanskje kjæresten din har planlagt noe for deg i kveld? C:

aldri verden. kjenner han :P

Skrevet

Hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealkeiribgomkringdegvistårogsenåvilvimarsjerebukkenikkeneiesnuossomkringdanselittfordegmedhoppogsprettogspringønskedegavhjertetallegodetingogsimegsåhvavildumeregratulere!

Anonym poster: 4f0fbd75af72b6ee79e4a0a72d5b301f

bbursdagssang :D:D

Skrevet

ååå :(

Gratulerer med dagen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...