Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Har akkurat lagt bak meg en stri og vanskelig helg, drittvær og alene med tre små. Føler alle andre er på besøk osv, jeg har ikke mange venner med barn. Jeg er eldre ennde fleste med små Kjenner at jeg savner å la barna leke med andre når vi har fri, ta en tur ut eller noe. Ikke si at jeg bare kan gjøre det alene, de er så små og trenger mye hjelp enda, og når det er tre av dem kan det fort bli litt for mye grining. Jeg trenger andre voksne med barn å støtte meg til, lurer derfor på om noen har erfaring med aleneforeldreforeningen? Sammen kan vi se etter masse barn, men å være alene da er det tungvint. Uff bare et hjertesukk...gleder meg til våren:) Anonym poster: 98031eb994d4d907ead8ea1217f6b589
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 ? Anonym poster: 98031eb994d4d907ead8ea1217f6b589
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg kjenner ei som er aktiv i aleneforeldreforeningen i Kristiansand. Det virker som et fint fellesskap. Ville tatt kontakt om jeg var deg! Anonym poster: 82421e95945ebe50ac044204cf74ab7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå