Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Mitt er å bli sendt på leir med et kor jeg gikk i. Var for liten tiø å bedtemme selv. De andre barna var større enn meg, og ville ikke være med meg. Heg car alene en hel helg. Med unntak av litt tid med reiselederne. Husker følelsen enda. Sååå alene og forlatt!! Anonym poster: 1aac7e94647cf415e9f105d5b9425a77
Gjest sug lut Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Da to katter ble overkjørt med få dagers mellomrom i gata vår og det var gørremerker i asfalten hele sommeren.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Sorro mye skrivefeil;) Anonym poster: dee41b1986886de9a0d3cd71c51b458b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Haha sorri Anonym poster: dee41b1986886de9a0d3cd71c51b458b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Da jeg overrasket moren min i senga med faren til bestevenninnen min. Anonym poster: 3b1658fa6f508ccf44ac4b5028fb63b5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Huff, da måtte lista bli lang. Men tror det værste var da jeg ble misbrukt av min stefar for første gang. Anonym poster: 9c95620960104f77fa1261bdf08129fd
Gjest Kira bjeffer Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Da mamma arvet alt etter en enslig onkel, og hennes bror ble helt gal av raseri. Vi måtte ha politiet tilstede i hans begravelse pga trusler. Det var tøft, og spesielt tøft for en unge å se mammaen sin så preget/redd.
CaptainHindsight Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Foreldrene mine hadde en utrolig stygg skilsmisse, og jeg taklet det ikke særlig bra. Jeg prøvde å være hyggelig mot andre, men var ofte tverr mot foreldrene mine, og kunne ofte være litt kort. Så mitt verste barndomsminne må være da jeg deprimert og ensom overnattet hos tanten min i en periode fordi foreldrene mine kranglet og sloss, og overhørte slekten snakke om hvor ufordragelig jeg var. Flotte folk.
Lyckelin Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Tror det må bli da jeg så at katten min ble revet i stykker av en hund :'(
CaptainHindsight Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Tror det må bli da jeg så at katten min ble revet i stykker av en hund :'( Å, så grusomt Kjenner jeg fikk helt vondt i magen her.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Da en utlending (snakket ikke norsk) dro tak i meg og tvingte meg inn i skogen. Han hadde en svær kniv med seg, og sa kun ord på morsmålet (kan ha vært alt fra arabisk til afrikansk). Jeg var såvidt stor nok til å vite hva tegnene han gjorde med fingrene betydde. Jeg visste ikke om han skulle drepe meg eller voldta meg. Tilfeldigvis kom det noen mennesker forbi, og de oppdaget mannen med kniven. Da ble jeg bare dyttet ut på stien til dem, og mannen forsvant. Sliter fortsatt med minnene og de bildene i hodet mitt... Anonym poster: af636caa2932a97f4050e3ee252f3642
Lyckelin Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Tror det må bli da jeg så at katten min ble revet i stykker av en hund :'( Å, så grusomt Kjenner jeg fikk helt vondt i magen her. ja det var fælt...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 Jeg ønsket med Dream Glow Barbie, men fikk Peaches'n'Cream Barbie. Det var skikkelig traumatisk. Har seriøst ikke kommet over det enda .... Anonym poster: 703072f34a1b734818f54ccebb9ae091
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Da pappa døde Anonym poster: 8a6c240d3e3a27077c643dbc0402ac49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå