Gå til innhold

hva er ditt verste barndomsminne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er å bli sendt på leir med et kor jeg gikk i. Var for liten tiø å bedtemme selv. De andre barna var større enn meg, og ville ikke være med meg. Heg car alene en hel helg. Med unntak av litt tid med reiselederne. Husker følelsen enda. Sååå alene og forlatt!!

 

Anonym poster: 1aac7e94647cf415e9f105d5b9425a77

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Da to katter ble overkjørt med få dagers mellomrom i gata vår og det var gørremerker i asfalten hele sommeren.

Skrevet

Sorro mye skrivefeil;)

 

Anonym poster: dee41b1986886de9a0d3cd71c51b458b

Skrevet

Haha sorri

 

Anonym poster: dee41b1986886de9a0d3cd71c51b458b

Skrevet

Da jeg overrasket moren min i senga med faren til bestevenninnen min.

 

Anonym poster: 3b1658fa6f508ccf44ac4b5028fb63b5

Skrevet

Huff, da måtte lista bli lang. Men tror det værste var da jeg ble misbrukt av min stefar for første gang.

 

Anonym poster: 9c95620960104f77fa1261bdf08129fd

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Da mamma arvet alt etter en enslig onkel, og hennes bror ble helt gal av raseri. Vi måtte ha politiet tilstede i hans begravelse pga trusler.

Det var tøft, og spesielt tøft for en unge å se mammaen sin så preget/redd.

Skrevet

Foreldrene mine hadde en utrolig stygg skilsmisse, og jeg taklet det ikke særlig bra. Jeg prøvde å være hyggelig mot andre, men var ofte tverr mot foreldrene mine, og kunne ofte være litt kort.

 

Så mitt verste barndomsminne må være da jeg deprimert og ensom overnattet hos tanten min i en periode fordi foreldrene mine kranglet og sloss, og overhørte slekten snakke om hvor ufordragelig jeg var.

 

Flotte folk.

Skrevet

Tror det må bli da jeg så at katten min ble revet i stykker av en hund :'(

Skrevet

Tror det må bli da jeg så at katten min ble revet i stykker av en hund :'(

 

Å, så grusomt :(

Kjenner jeg fikk helt vondt i magen her.

Skrevet

Da en utlending (snakket ikke norsk) dro tak i meg og tvingte meg inn i skogen. Han hadde en svær kniv med seg, og sa kun ord på morsmålet (kan ha vært alt fra arabisk til afrikansk). Jeg var såvidt stor nok til å vite hva tegnene han gjorde med fingrene betydde.

 

Jeg visste ikke om han skulle drepe meg eller voldta meg.

Tilfeldigvis kom det noen mennesker forbi, og de oppdaget mannen med kniven. Da ble jeg bare dyttet ut på stien til dem, og mannen forsvant.

 

Sliter fortsatt med minnene og de bildene i hodet mitt...

 

Anonym poster: af636caa2932a97f4050e3ee252f3642

Skrevet

Tror det må bli da jeg så at katten min ble revet i stykker av en hund :'(

 

Å, så grusomt :(

Kjenner jeg fikk helt vondt i magen her.

 

ja det var fælt...

Skrevet

Jeg ønsket med Dream Glow Barbie, men fikk Peaches'n'Cream Barbie. Det var skikkelig traumatisk. Har seriøst ikke kommet over det enda ....

 

Anonym poster: 703072f34a1b734818f54ccebb9ae091

Skrevet

Da pappa døde

 

Anonym poster: 8a6c240d3e3a27077c643dbc0402ac49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...