Gå til innhold

Erika eller Elvira?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

 

Det er forresten ikke Erika med trykk på I'en, men på E'en :)

 

Og jeg liker ikke å gjøre navn "penere" med c der det er k som hører hjemme. Jeg er norsk! :)

 

Anonym poster: 2a19ba147c598ba1b4472cf25de180c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elvira er nydelig!

 

Og det er kjedelig med et navn som må forklares!

Skrevet

Synes begge var fine, jeg, men det er kanskje litt mer stil over Elvira?

 

Anonym poster: 49206defbfab6f7f11118a1aa668ceef

Skrevet

Jeg liker ikke Elvira, men synes Erika/Erica er veldig pent. Da med trykk på i-en, jeg har aldri hørt trykk på e-en før.

Skrevet

Elvine

 

Anonym poster: 2c9d43d02570d714f2886340decddd39

Skrevet

Erika : ) uttaler det automatisk med trykk på e en.. men Elvira er også veldig fint.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Elvira kan jeg ikke fordra, går sikkert utelukkende på assosiasjoner, mens Erika er greit nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...