Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Hva synes dere? Det er forresten ikke Erika med trykk på I'en, men på E'en Og jeg liker ikke å gjøre navn "penere" med c der det er k som hører hjemme. Jeg er norsk! Anonym poster: 2a19ba147c598ba1b4472cf25de180c2
TPK Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Elvira er nydelig! Og det er kjedelig med et navn som må forklares!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Synes begge var fine, jeg, men det er kanskje litt mer stil over Elvira? Anonym poster: 49206defbfab6f7f11118a1aa668ceef
Dirty Diana*** Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Jeg liker ikke Elvira, men synes Erika/Erica er veldig pent. Da med trykk på i-en, jeg har aldri hørt trykk på e-en før.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Elvine Anonym poster: 2c9d43d02570d714f2886340decddd39
Fomle84 Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Erika : ) uttaler det automatisk med trykk på e en.. men Elvira er også veldig fint.
Gjest Siklerotte Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Elvira kan jeg ikke fordra, går sikkert utelukkende på assosiasjoner, mens Erika er greit nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå