Gå til innhold

Var dette en bagatell å hisse seg opp over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To studentvenninner bor sammen. De deler på måking av trappa og den ene parkeringsplassen selv om kun EN av de bruker den ( Er det rettferdig?) Uansett. På fredag skulle hun ene skrape trappa og måke den. Egentlig burde hun ha tatt snøen med til den andre siden av veien (Forøvrig høytraffikert vei) for å fjerne den helt, men la den tett opp under postkassen slik at naboen som bor rett ovenfor også fint kommer seg opp til huset sitt. Det var good plass for han å kjøre, selv med en liten fordelt haug med snø opp under postkassa. Hun andre klikket da når hun hadde lagt snøen slik, selv om hun hadde lagt den slik at naboen også kunne kjøre opp der uten problemer. Kalte henne en lat drittkjerring som ikke gjorde en dritt og ba henne fjerne snøen, sendte sinte meldinger over sms. Hun hadde vært ute av byen denne helga og på fredag når hun skulle trille den over veien var det masse biler og trafikk. Hun ble såklart veldig ubekvem av meldingene og sto idag i neste tjue minus og fjernet den haugen med snø og trilte den over veien. Jeg synes det var ufint av hun ene å kalle den andre for en lat drittkjerring? Nå er de uvenner da, for en slik bagatell. Hvertfall i mine øyne. Hva synes dere? Jeg så selv den såkalte snøhaugen ( Hun sendte bilde på mms) og det var ikke mye snø det var snakk om heller.

Anonym poster: 907ec9405923520ca7f645474338077a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert over når snøen smelter

Anonym poster: c22eeab77e40e7c9c58d6a06941b31f7

Skrevet

Herregud for et rotete innlegg. Når du pakker alt inn sånn så forstår jeg ikke en dritt.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Enig med deg her jeg ja..

Skrevet

Hun overreagerer.

Anonym poster: dcfffcc04000c80f4af05bf0a81b3f1c

Skrevet

Herregud for et rotete innlegg. Når du pakker alt inn sånn så forstår jeg ikke en dritt.

Hva er det du ikke forstår egentlig? Kort oppsummert; En venninne ble kalt for en lat drittkjerring og andre skjellsord fordi at hun hadde lagt en liten haug med snø opp under tre postkasser. Og jeg mener det er bagatellmessig så lenge den lille snøhaugen ikke gikk utover noen? HI

Skrevet

Hva er det du ikke forstår egentlig? Kort oppsummert; En venninne ble kalt for en lat drittkjerring og andre skjellsord fordi at hun hadde lagt en liten haug med snø opp under tre postkasser. Og jeg mener det er bagatellmessig så lenge den lille snøhaugen ikke gikk utover noen? HI

Synes det var enkelt å forstå innlegget etter en gjennomlesing. Noen har litt tungt for det...

Anonym poster: dcfffcc04000c80f4af05bf0a81b3f1c

Skrevet

I enklere setting for de som ikke forstår:

To venninnersom bor sammen krangler over noe som er en bagatell:

De bytter på å måke inkjørsel og trappa.

Denne gangen har en av dem gjort det litt enklere, hun har måkt unna, men i stedefor å skyve det ut i grøfta på andre siden av veien, har hun plassert den lille haugen med snø under postkassene.

Naboen(e) kjører forbi de postkassene, men kommer seg lett forbi, så snøen blokkerer ikke for noe eller noen.

Venninnen som ikke måkte snøen er nå sint så det holder på hun andre, og kaller henne stygge ting, bare fordi hun ikke gjorde det slik de pleier.

Er enig med deg hi, lattelig baggatell..

Anonym poster: a9cd1d1675b2a3c760c1ec4e2e3994b0

Skrevet

Regner med at du er den sinte venninna

Skrevet

Regner med at du er den sinte venninna

Er jeg den sinte venninna? Hehe nei.. Jeg er bare en mellommann om man kan si det slik :) Ville bare frem til at det var en latterlig bagatell å mer eller mindre bli uvenner for.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Er venninnene dine 14 år?

Endret av Vicky Pollard
Skrevet

En venninne av deg er uvenner med en annen dame fordi hun ikke orket/gadd/klarte å fjerne noe snø skikklig. Hva har du med det å gjøre? La dem krangle ferdig uten innblanding.

Anonym poster: 6b4f38fff77af1317a9c09a3bdd5d4b1

Skrevet

Stakkars måkkedamen :/ Hadde ikke holdt ut med en slik "samboer".

Skrevet

Jeg regner med du er den som ble kjeftet på. Hvis ikke så er du ihvertfall "på lag" med henne og ikke på hun som kjeftet.

Skrevet

Tror rett og slett bare oppmerksomheten min sloknet av det ubetydelige innholdet og den infantile måten å fortelle på. Og sier som noen andre her; hva har dette egentlig med deg å gjøre? Venninna di burde absolutt si ifra til den som kalte henne dette. Ellers slenger jeg på en zzzzzz..

Skrevet

Tror rett og slett bare oppmerksomheten min sloknet av det ubetydelige innholdet og den infantile måten å fortelle på. Og sier som noen andre her; hva har dette egentlig med deg å gjøre? Venninna di burde absolutt si ifra til den som kalte henne dette. Ellers slenger jeg på en zzzzzz..

Hvis innlegget mitt var veldig kjedelig hadde du ikke trengt å svare. Ellers enig, forøvrig.

Gjest sug lut
Skrevet

Late lettvint-måkere er en vederstyggelighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...