Gå til innhold

Noen som ha samsovet lenge her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bare nødt til å ha min lille baby i senga med meg, fikk ikke sove uten! :)

Nå begynner hun imidlertid å bli ganske stor, har jo rundet ett år. Sparker og slår rundt seg, og mammaen som er gravid er heller ikke så rolig av seg. Dermed ligger vi og vekker hverandre hele natta. Forrige natt var hun våken 4 timer (!!!) sammenhengende! De nettene hun ligger på pappas arm sover hun tolv timer sammenhengende, så det er tydleigvis hos meg problemet ligger... Derfor synes jeg det er på tide å få henne over i egen seng :P Men gruer meg til hvordan det skal gå, før vi engang har prøvd!

Noen tips der ute???? Hun er vant til å stå i senga si når jeg kler på meg og noen ganger når jeg støvsuger, og da hopper hun og tuller og leker seg. Er litt bekymret for at hun forbinder sprinkelsenga med tull og tøys..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast deg uti det. Mange ganger har vi venta altfor lenge med å innføre nye rutiner, bare for å innse etterpå at det var jo ikke noe å grue seg til!

Kanskje det blir mye tull i begynnelsen, men vær tålmodig, så skjønner hun tegninga. Jeg har sittet mange kvelder og holdt en tung hånd på beinet eller armen til gutten min for at han ikke skal sprette opp. Det går over.

Sitt hos henne når hun skal sove, så hun vet at du er der. Du kan sette senga hennes ved siden av din hvis du vil lage en myk overgang. Hvis hun våkner om natta, kan du ta henne over i senga di, hvis du vil.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...