Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Det gjør det hos meg merket jeg nå. Noen ganger har jeg fått 10 000 og andre ganger 12 000 hm det får jeg sjekke opp imorgen Anonym poster: 980a68b0edfbf306ed80c10b536c5c41
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Du får utbetaling etter at du har sendt meldekort. Du får da utbetalt dagsatsen din x 10 dager (du får ikke for lørdag og søndag). Månedsutbetalingen vil derfor varierer, avhengig av hvordan meldekortperiodene faller. Anonym poster: eb1eff40e91d58fd6084fa6bff4f62d4
<3 2G <3 Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Regner med det er dagsatser og da vil det variere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå