Gå til innhold

Hvilket liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På selveste julaften kom tvillingene til verden i en fei, 2,5 uke før termin! Ingelin ble født i ambulansen, og Edvin (som egentlig skulle være ei jente) ble tatt med sugekopp på sykehussenga, 10 min etter jeg ble trillet på rommet.

Dagene har etter dette vært et eneste stort kaos. Heldigvis har jeg verdens beste mann som stiller opp som aldri før. Svigermor kommer å lager middag til oss tre dager i uka. Takk og lov for dette. Vi har også vaskehjelp hver uke. Dette er så godt. Gir oss litt tid til å kose oss med alle de seks barna.

Tjo og hei, hvilket liv dette blir! Har allerde gått ned svangerskapskiloene, ikke så rart kanskje ;)

Håper dere alle koser dere og er tilfredse med deres hverdag. Det kommer en dag da vi vil savne barneskrik, trass og tidsklemma. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så fantastisk!

For en rikdom dere har!

Bare husk å stopp opp og nyt de små øyeblikkene, det er så lett å glemme i alt ståket :)

Og jeg som syns dagene flyr med en baby i hus :)

Skrevet

Så fantastisk!

For en rikdom dere har!

Bare husk å stopp opp og nyt de små øyeblikkene, det er så lett å glemme i alt ståket :)

Og jeg som syns dagene flyr med en baby i hus :)

Ja, dagene flyr avgårde! Har dårlig samvittighet ovenfor de andre barna, men håper dette går seg til etterhvert.

Takk for gode ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...