Gå til innhold

Hater å vente på mannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er så glatt på veiene!

 

Han ringte litt før kl 21 og sa hvor han var og derfra er det en god halvtime å kjøre, men han er ikke kommet ennå :(

 

Det er glatt og han kjører nok sent, men jeg kjenner at jeg er så redd for han nå.

 

Tør ikke ringe han heller siden han ikke har handsfree og jeg ikke vil være skyld i at han kræsjer fordi han snakker i telefonen.

 

Jeg hater vinteren når jeg har en mann som pendler!!!

 

Anonym poster: 9f18290efc9365fc3758bf4dac74e1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner den... har sittet med den bekymrede følelsen selv mange ganger.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Avtal for fremtiden at du sender en melding og ber han kjøre inn til siden og ringe deg om han er mindre enn 5 minutter unna.. den avtalen har vi, så når jeg sender sms etter han har fortalt han er på vei hjem, trenger han ikke lese den engang, for å vite hva jeg ønsker/trenger.. Føler meg mye roligere etter den avtalen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...