Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er bare i uke 35. Lei... Og lengter etter å møte jenta mi!

Anonym poster: ccf1bc6b55500ee13074feb96c10bba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil føde et prematurt barn?

Anonym poster: f7a88767d2a2e703b67a1943bc33390e

Skrevet

Prøv å finne på mye gøy de siste ukene, så skal du se tida flyr :)

Skrevet

Når riene starter så spørs det om du vil likevel.

Anonym poster: a4f26e1f161236da941339b1abece386

Skrevet

Man vil jo ikke det selvom man sier at man vil føde nååå mot slutten da. Det er jo bare sånn man uttrykker det når man er sliten og lei av all ventingen. Man mener vel liksom at man ville spolt tiden frem til termindato, ikke at man vil at babyen skal bli prematurfødt. Jeg sa også det av og til fra cirka uke 33 fordi jeg var så sliten, fikk ikke sove nesten i det hele tatt og det var en utrolig varm sommer å gå høygravid.

Skrevet

Vil såklart ikke føde et prematurt barn. Skulle ønske jeg hadde termin i dag.

Jeg sover ikke om natta. Hart svangerskapskvalme og kastet opp fra uke 6 og driver på enda. Hovne bein. Lavt blodtrykk, besvimer. Bekkenløsning og ryggsmerter. Vann i kroppen. Blæh...

Anonym poster: ccf1bc6b55500ee13074feb96c10bba4

Skrevet

Sier det samme, finn på noe å gjøre frem til termin! Her holder vi på å bytte på noen soverom, male også må jeg dekorere litt da :)

Gjør om litt i stua, kjøp nye gardiner og pynt, stell litt med deg selv og ta et frisørbesøk. Her er jeg fast bestemt på å ikke begynne å vente før termindatoen er her for jeg kommer til å gå over tida :)

Skrevet

Usj da, leste ikke om den dårlige formen din før etter å ha skrevet innlegget :( måtte datoen din komme fort da, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...