Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 2 stk barn som sliter med å legge seg. I kveld har de sprunget inn på rommet til hverandre og bråket et par timer. Mannen og jeg gir opp, nyter ikke å kjefte så vi lot de holde til på helt de kom opp, måtte ned med dem igjen og så nå håper jeg at de har sovnet. Blir et h... å få dem opp i morgen og hele dagen er ødelagt i morgen....de kommer til å være sure og trøtte.... Noen råd? Jeg er deprimert i tillegg og er i et dårlig forhold, føler jeg snart ikke orker mer rett og slett. Har så lyst å gå fra mannen , men kan ikke på grunn av det økonomiske. Han er gjør ikke for mye i huset, vi deler på alt med barna, men han tror at data og tv er husarbeid på kvelden, mens jeg gjør husarbeid... Har maset på han i 8 år, han vil nok aldri forandre seg, men så lurer jeg på om jeg klarer å være alene helt alene med barna da, er lettere når vi er 2 stk om dem...spesielt når jeg er deprimert, det ene barnet har diagnose og alt bare er vanskelig for tiden. Jeg forstår at mange er lykkelige her inne, og jeg lurer på hvordan det er mulig. Skulle ønske jeg kunne si det samme. Vi har mye familie og venner så er ikke slik at vi trenger en ferie jeg og mannen for det er ingen vits i uansett da vi ikke har noe annet å prate om enn barna..dessverre. Lurer på om jeg skal ringe inn syk på jobb i morgen, men jeg har så dårlig samvittighet at det tør jeg ikke. Hadde ikke en syke dag i fjor, for influensa og spy syke etc får jeg aldri. Alltid frisk fysisk, verre med det mentale nå. Er bare veldig nedstemt.... Dette er nok et veldig teit og sutre innlegg..men... Anonym poster: 83240439e81d1022cd85a8d1f982042c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå