Gå til innhold

Dame i barnehagen legger seg etter mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er alenemor. Når mannen min henter/leverer og møter henne, så er hun så overstrømmende hyggelig (sier han). Meg hilser hun ikke på engang. (Ikke en gang når jeg hilser først). Når vi er i tilstelninger i barnehagen kommer hun alltid bort til mannen min og "heeeei, hvordan går det med deeeeg?" (og han kjenner henne ikke) meg bare overser hun.

Så la hun ham til på facebook. Der kommenterer hun alle bildene hans. Og skriver "Kjekkas", "fin fyr" ol. på bilder av ham. Hun liker alle statusene hans. Så sendte hun han en melding på facebook om at sønnen hennes syntes vår datter var sååå hyggelig, og om de ikke kunne treffes etter barnehagen en dag. (Var datter er tre år eldre enn hennes sønn, og har aldri nevnt at hun leker med ham.) Men mannen min svarte selvsagt at det kunne vi. Hun spurte etter nr. hans - og han gav henne mitt nr. (fordi det er jeg som ofte tar meg av sånne ting) Hun ringte da samme kvelden, klokka 23. Og ble helt paff da jeg tok telefonen. "Øhhhh, jeg skulle egentlig snakke med mannen din jeg" Javel sa jeg og ga telefonen til mannen min. Og da spurte hun om ikke de kunne treffes med barna dagen etter. Og han bare, ja jo det går sikkert bra og avtalte at vår datter skulle komme til dem. Og dagen etter så kjørte jeg da jenta vår til denne gutten. Og det var dama var helt tydelig irritert over at det var jeg som kom (Åhhh, trodde det var ... som skulle komme jeg)

Og selv etter at jeg var der noen timer den dagen, så hilser hun ikke på me i barnehagen....?

Så jeg begynte å tenke at hun måtte ha noe i mot MEG.

Men så var mannen min ute i går. Og hadde møtt henne der. Og hun hadde oppført seg sånn at han ble flau på hennes vegne. Hun hadde maset og maset om at han var sååååå kjekk, og virket såååå flink med barn, og han hun likte ham sååååå godt. Han hadde blitt helt forlegen og prøvd å feie henne bort. Han hadde til slutt stukket av der i fra, for han syns det var så pinlig.

Men altså, erlig talt da.... hvem er det som holder på sånn da? Merker jeg ble ganske irritert jeg. Har lyst til å si noe til henne, men det beste er kanskje å ignorere henne?

Mannen min slettet henne fra FB da han kom hjem i går kveld forresten. Han syns dette var skikkelig ekkelt han. (Han er en litt sånn fredelig, være venn med alle, liker ikke noe styr type)

Anonym poster: 1ea759bcbe6b730c2b1da9b787284b69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorer, ignorer, ingnorer og avføy alle forespørsler.

Skrevet

Her må bare mannen din si klart ifra.

Skrevet

Ikke ofte jeg sier dette, men det må jo være noe i veien med henne! Ta det opp med styrer eller ped. leder. Jobber dette mennesket i bhg? Hun skal isåfall drive foreldresamarbeid, ikke fedresamarbeid. Dette var bare ekkelt, å ha et sånt menneske til å arbeide med mennesker - grøss!

Anonym poster: 987e3c3151bac4916db32ba8708c5fec

Skrevet

Flaut!!enkelte kjenner ikke sine begrensinger

Gjest Skofantomet
Skrevet

Åh jeg hadde slitt med å ikke si noe til henne, men hadde gidd henne denne sjangsen (om hun tok hintet etter han slettet henne på fb), om ikke så vill jeg nok kvesset klørne litt ja.. :P

Skrevet

Ikke ofte jeg sier dette, men det må jo være noe i veien med henne! Ta det opp med styrer eller ped. leder. Jobber dette mennesket i bhg? Hun skal isåfall drive foreldresamarbeid, ikke fedresamarbeid. Dette var bare ekkelt, å ha et sånt menneske til å arbeide med mennesker - grøss!

Du forventer vel ikke at de ansatte kan gjøre noe med dette. Dette er vel en mor, og ikke en ansatt i barnehagen

Anonym poster: 45452552401b01a563f3ca2baabdb0d9

Skrevet

Jeeez... Ikke mye i topplokket på ho der nei. Latterlig oppførsel.

Skrevet

wow

Blir satt ut bare av å lese det jeg.

Be mannen din si fra neste gang hun spør om barna kan leke sammen utenfor barnehagen at datteren deres heller leker med barn nærmere sin alder. Eller at hun må snakke med deg om disse tingene for det er du som tar deg av det.

Og sier hun at han er kjekk så får han si at det er hyggelig hun syntes det men at han har en partner og finner det upassende eller at det gjør han ukomfortabel at hun hele tiden sier det til han.

Tror ikke det hjelper stort om du sier noe antageligvis vil hun prøve hardere, siden hun ikke akkurat skjuler at hun er ute etter han sånn det er nå.

Anonym poster: ebfc39497219e819d24ebec1428f550f

Skrevet

Ha ha ha!

Digger mannen din!:) fantastisk at han ga henne DITT telf. Nr! Gjett om hun må ha blitt lang i masken. Ha ha ha! Takk til ham for å ha gitt meg en god latter!

Synes du skal fortsette å kjøre stil- du har åpenbart en mann med de riktige verdiene, og som handler korrekt. Ignorer henne, fortsett å smile, fortsett å være hyggelig. Og fortsett å stell godt med mannen din som har hodet på rett plass!

Skrevet

Er så glad jeg har en mann som sier akkurat hvor han står.

Hun kan jo virkelig ikke være av den smarteste typen. Ville gjort som anonym nr 4

Skrevet

Jeg skjønner helt klart at du blir irritert selv ble jeg faktisk irritert på hele dama bare av og lese det du skrev...

Men muligens hun selv skjønner at hun gikk for langt etter helgen og at hun faktisk selv skjønner at hun dreit seg regelrett ut, så burde vel egentlig mulighetene være store for at hun holder seg unna manne din av ren flauhet...om hun har sosiale antenner da..Og om hun ikke har sosiale antenner så lurer hun nok snart på hvorfor mannen din har slettet henne fra fb og da har manne din en fin, fin mulighete til og fortelle henne HVORFOR.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er jo slik at sånne finnes, ellers hadde det ikke funnes utroskap..

Skrevet

Det eneste som hjelper er nok at mannen din sier rett ut at han ikke er interessert. Ubehagelig for ham, men da er dere kvitt maset.

Skrevet

Er det muligens hun som har skrevet alle innleggene om at hun var så betatt av en pappa i barnehagen?

Anonym poster: da8241366f12a0d4d96886aac437266c

Skrevet

Nei, dette er ikke e ansatt i barnehagen, men mor til et av barna der. Ser at det kunne misforstås.

Skrevet

Er det muligens hun som har skrevet alle innleggene om at hun var så betatt av en pappa i barnehagen?

Hun som skrev at hun var betatt av en pappa i bhg. visste ikke om han hadde dame.

Hun her virker det som var fullstendig klar over det hvertfall.

Og her er det vel snakk om at en barnehageansatt prøver seg på mannen? Om jeg ikke misforstår ?

I den andre tråden var det en av mødrene som var interesert.

Skrevet

Nei, dette er ikke e ansatt i barnehagen, men mor til et av barna der. Ser at det kunne misforstås.

Ok da misforstod jeg :)

Skrevet

Hun virket ganske full i går sa mannen min, så hun angrer sikkert på hvordan hun oppførte seg. Men jeg skjønte nå i alle fall hvorfor hun har vært som hun har vært da, og hva hun egentlig vil.

Jeg tenkte faktisk ikke på at hun muligens var interessert før dette i går jeg.

Er ikke så sjelden at folk jeg ikke kjenner hilser på og prater med mannen min. Han jobber som fastlege, og da antar jeg bare at alle disse menneskene er pasientene hans (for det kan han ikke si noe om til meg). Og trodde kanskje at hun også var det. Men slo fra meg det da han godtok henne på fb (for han pleier ikke godta folk han bare kjenner som pasienter). Men etter gårsdagen så faller jo alle bitene ift. hvordan hun har oppført seg på plass.

Veldig pen dame da, hun hadde sikkert ikke hatt noe problem med å finne seg en mann, men kanskje hun heller skulle satset på en som var single.... Syns nesten litt synd på henne. Mannen min fortalte at hun på et tidspunkt hadde dratt ned toppen sin i går, for å vise skille hun hadde på puppene (at hun var brun).Og jeg tenker bare, huff, så tarvelig. Men mest av alt er jeg nokså irritert.

hi

hi

Skrevet

Hehe, kanskje det, har ikke lest den tråden. Men leste en annen tråd her en gang om en dame som var frisør som var så betatt av en gift mann. Kanskje det er henne (for hun er frisør vet jeg)

hi

Skrevet

Siden hun har barn kan du jo håpe hun er her inne og leser dette så hun skjønner hvor ille hun har driti seg ut og gir seg :)

Anonym poster: ebfc39497219e819d24ebec1428f550f

Skrevet

Syns dere virker like rare alle 3.

Anonym poster: ef2e39def9a3338ba854fa7c4b952f7c

Skrevet

Å, hvorfor det?

Skrevet

eneste som er rar her er vel hun som legger seg etter mannen.. ikke så lett å håndtere slike situasjoner, er ikke akkurat vanlig å oppføre seg slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...