Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Skal invitere til kaffe og kaker når mannen fyller år til helgen. Skal bake 3 kaker. Hvilke er best ??? Anonym poster: 4d7cf1035dd6548e838777a7866304a3
#Ariadne# Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Suksesskake, daimiskake, skokoladekake med rømme i røra
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Her er mine fire vinnere: Suksessterte en god sjokoladekake verdens beste ostekake Anonym poster: ae848fb1e2f3e4df88fece7b6bb32055
TPK Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Ostekake! Ingen over, ingen ved siden! Og suksessterte.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Suksesskake, daimiskake, skokoladekake med rømme i røra Som om jeg skulle sagt det selv Helt enig!
Følelsesvims Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Pavlova, eplekake, noe med sjokolade Eller gulrotkake. Eller sjokoladekjeks. Ville bakt litt forskjellige typer kaker, slik at det ble noe for alle Hvis det kommer unger er jo sjokoladelangpanne en schlager. Pavlova er nydelig og friskt, og ser fantastisk ut. Siste kan jo være ostekake, eplekake eller gulrotkake?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Mmmm, ostekake blir det mange andre gode forslag så dette ble vanskelig Kommer kun et barn, han er tre år og ingen kakespiser. Så tenkte lage et par sjokolademuffins til han, og heller lage litt mer voksne kaker skal jeg lage sjokoladekake må det bli brownie, det er alltid en stor hit i vår familie Mannen vil ha napoleonskake, men jeg synes den er sååå vanskelig å håndtere sist jeg lagde den var den ikke mye pen etter å ha skjært den opp. Anonym poster: 4d7cf1035dd6548e838777a7866304a3
Gjøkeredet③ Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Pavlova. Det finnes ikke bedre kake i hele verden
stearin Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Jeg elsker marsipankake, sist jeg lagde det for omtrent tre uker siden, brukte jeg fløte, vaniljekrem og skogsbær som fyll. Nam nam
snipp&snapp Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 sjokoladekake/ brownies gulrotkake smashkake skolebrød o.l
SmellyCat Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 Sjokoladekake Ostekake Noe marsipan/bløtkakegreier
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 gulrotkake ostekake brownies Noe for enhver smak Anonym poster: 44b73095dd593ab3dbdef5def58f5f17
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. januar 2013 #16 Skrevet 27. januar 2013 http://m.klikk.no/mat/sjokolade/article812744.ece Denne sjokoladekaka var fantastisk! Hadde ettårsdag forrige helg og hele kaka ble borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå